Shooter PC PS5 PS4 XBOX Dead Island 2

RE4 kan je op 3u uitspelen, daar zaagt niemand over :')
Was iets dat ik toch net aanhaalde? RE4 is qua lengte hetzelfde ongeveer als DI2 (zeker geen 3 uur als eerste casual playtrough).
Het verschil zit em bij mij dan in de replay value die bij RE4 groot is en bij DI2 amper aanwezig is ( voor mij dan ). Der is zo veel dat je aanmoedigt om toch minstens 2 of zelf 3 keer door RE4 te gaan, terwijl bij DI2 je meerdere slayers hebt, maar ze eigenlijk niet zo super zot veel anders zijn en je geen insentive hebt het meermaals te doen.
 
RE4 kan je op 3u uitspelen, daar zaagt niemand over :')
Capcom zet dan ook wel op een ander niveau een cinematische ervaring neer dan deze heren.

En Dark Souls kunt ge uitspelen op sub 25min. Speedruns vergelijken gaat niet echt op hé.

Vorige Dead Island game was naar mijn bescheiden mening a big pile of DOODOO en deze ziet er uiteindelijk meer van hetzelfde uit.
 
Yeah, maar langs de andere kant kan je de game volledig in co-op spelen en is zombies smashen gewoon echt breinloos vertier. Vorige games zaten vol bugs, maar ik heb mij echt kapot gelachen bij momenten. Zoek je een game van langer dan 12u en wil je de side quests niet spelen of geen 6 verschillende personages doorheen het verhaal loodsen? Koop hem dan niet, maar zeggen dat de game te kort is en niet voldoende value biedt ben ik het mee oneens.
 
hier ook nog voorbereiding, zal dus niet meer voor vandaag :/
Sinds 14.40 staat er zending gesorteerd, volgens track and trace, wordt het morgen geleverd.
Ben eens benieuwd, zou het normaal digitaal gekocht hebben nu, maar zal nog maar efkes wachten tot morgen dan.
 
Sinds 14.40 staat er zending gesorteerd, volgens track and trace, wordt het morgen geleverd.
Ben eens benieuwd, zou het normaal digitaal gekocht hebben nu, maar zal nog maar efkes wachten tot morgen dan.
bij mij is het zonet geleverd :)
wist niet dat bpost ook zaterdag leverde
 
Gezwicht en hem gekocht op epic 😁

Vanavond eens testen.
Ben eigenlijk vooral benieuwd naar die flesh gore, hoop dat dat wat deftig is 🙂

*edit* sorry Sheldon, weet dat Epic jouw ding niet is 😪
 
Laatst bewerkt:
bij mij is het zonet geleverd :)
wist niet dat bpost ook zaterdag leverde
Hier ook geleverd, reed wel in een andere auto hier, dus geen idee of het wel iemand van Bpost zelf is, misschien onder aanneming ofzo.

Veel plezier ermee ook :)
 
2 uurtjes gespeeld, combat moet ik nog wat wennen maar voor de rest alles dik in orde.
Valt me op dat gfx behoorlijk goed zijn, scherp, kleurrijk, veel detail en stable framerate.
Ik speel wel op chill tempo dus rustig verkennen, parts collecten enzo, ik ga de 13-15u ruim overschrijden.
Perfecte tijdbesteding in aanloop naar Diablo 4.
 
De wapens zouden wel wat hetzelfde aanvoelen heb ik gehoord. Gfx zien er wel nog redelijk goed uit al mensen co- op gespeeld?
 
2 uurtjes gespeeld, combat moet ik nog wat wennen maar voor de rest alles dik in orde.
Valt me op dat gfx behoorlijk goed zijn, scherp, kleurrijk, veel detail en stable framerate.
Ik speel wel op chill tempo dus rustig verkennen, parts collecten enzo, ik ga de 13-15u ruim overschrijden.
Perfecte tijdbesteding in aanloop naar Diablo 4.
Als je de co op trophy's wil doen, laat maar iets weten.
 
Damn spel is wel enorm goed geoptimaliseerd moet ik zeggen.
Wat een verademing, een pc game die bij launch al goed draait.
En ziet er idd wreed goed uit 🙂.

Enige dak minder vind is dat ze met dat flesh systeem precies wel.wat overboard zijn gegaan.
Als ge een zombie een mep geeft met uw blote vuist dan vliegt die zijn huid er al af en zijn de ribben zichtbaar.
Zover ik weet speel ik toch niet als one punch man.

Al bij al toch een veelbelovend begin 🙂
 
De wapens zouden wel wat hetzelfde aanvoelen heb ik gehoord.
Geen idee wat men daarmee bedoeld, maar op dit moment zou ik zeggen "Bullshit", want mijn wapens lijken zeker niet op elkaar. :biglaugh:
Noch in snelheid van gebruik, noch in power noch hoe ze eruit zien. (na modding of course)

Ik gebruik momenteel een dolk die enen in fik zet, een golfstick met weerhaakjes, een sledgehammer die de kop van zwaardere zombies met 1 tik inslaat, een machete onder stroom, en een crowbar met prikkeldraad.

Ik gebruik liest die fire-dolk of die sledgehammer, afhankelijk de situatie.
Maar die voelen toch echt totaal anders.

Nog geen vuurwapens gebruikt.

Ik speel geen coop en graphics zijn bij mij op de xbox series x dik in orde, behalve de gezichten van sommige personages.
En dan vooral de hair physics van een aantal personages.
Tis precies zo een zwevend hoopje kunstmatig haar dat wappert op hun hoofd. (Emma)
(Bloom uit en HDR on)
 
Ben ondertussen toch ook al een paar uur beter en amuseer mij er toch kostelijk mee.
Voor een zombieslayer game stelt die zeker niet teleur.
De wapens zijn idd variërend genoeg. Vuurwapens gebruik ik ook zelden. De melee voelt gewoon satisfying :D
Iemand een idee of je die fuses ook kunt vinden of enkel kunt kopen?
Ben al wat fuse boxes tegengekomen maar kom nergens fuses tegen.
Bij de traders kan je ze wel kopen
 
Iemand een idee of je die fuses ook kunt vinden of enkel kunt kopen?
Ben al wat fuse boxes tegengekomen maar kom nergens fuses tegen.
Bij de traders kan je ze wel kopen
Ik zit momenteel einde beverly hills chapter en heb tot nu toe alle fuseboxes die ik kon openen kunnen openen.
Dus ik vermoed dat je ze toch wel altijd vind in de buurt waar je ze nodig hebt.

En je komt ook een level tegen waar je ze MOET installeren om verder te kunnen (story quest), dus die moet je toch 'gevonden' hebben?
Tenzij je nog zo ver niet zit.

Alleszins ook nog geen gezien op een vendor.
 
Terug
Bovenaan