Shooter PC PS5 PS4 XBOX Dead Island 2

Ah oke ik snap opzich wel dat ze het zo proberen. Want hoe gaan ze anders mensen overtuigen om naar epic store over te stappen.
 
Die service is op zich toch goed had ik gelezen?

Of nog grote verschil met steam?
Kzeg niet dat de service slecht is, maar als ge vraagt hoe moet een platform dat exact hetzelfde doet als een ander platform zich onderscheiden.
Dan is het antwoord daar op, door iets te bieden dat beter is. Het zij: betere prijzen, service, gebruiksvriendelijker, betere features, whatever....

Gewoon games afkopen en exclusief maken is vrij cheap, op console ben ik daar al geen fan van, maar op PC is dat nog veel erger, want dat is letterlijk hetzelfde toestel... bij een console is het nog echt een ander toestel, PC is PC, tis gewoon de manier van launchen dat achter een exclusiviteit zit en dat is echt belachelijk.

Ik heb ook geen interesse om epic te gebruiken omdat het gewoon niks bied dat Steam mij niet bied en alles staat al op steam... Dus een tijdelijke exclusive gaat me ook zeker niet weg trekken, ik ga er zelf eerder nog minder geneigd in zijn er ooit iets te kopen.
 
25u voor Plat te halen is toch niet kort?
Voor een game als deze vind ik dat persoonlijk wel heel kort, meer dan de helft van de tijd is voor de platinum en veel tijd zit in side quests.
Dus een lang spel is het zeker niet (niet dat dat altijd hoeft), maar het is wel aan de korte kant imo.
 
Voor een game als deze vind ik dat persoonlijk wel heel kort, meer dan de helft van de tijd is voor de platinum en veel tijd zit in side quests.
Dus een lang spel is het zeker niet (niet dat dat altijd hoeft), maar het is wel aan de korte kant imo.
Ben ik het niet mee eens. Wetende dat deze games altijd al leuke sidequests hebben met grappige personages zo blijkt ook deze keer voelt het ook minder aan als een sidequest. Dus 25u kort? Nee man, 6-8u is kort. Persoonlijk ben ik al die 80u+ games ook kotsbeu als het allemaal fetch quests zijn of copy pasts.
 
zucht game is weer niet toegekomen bij de post via bol.com
dat zijn eigenlijk dutsen bij de post zenne ..
 
Story is te spelen op 12 uurtjes.
Gisteren al wat zitten kijken naar streamers die enkel de story deden en die zater erdoor op die tijdspanne.

70 euro op console voor de gewone editie vond ik dan ook op het randje.
Maar ondertussen key gekocht op een website voor 55 euro.
 
Story is te spelen op 12 uurtjes.
Gisteren al wat zitten kijken naar streamers die enkel de story deden en die zater erdoor op die tijdspanne.

70 euro op console voor de gewone editie vond ik dan ook op het randje.
Maar ondertussen key gekocht op een website voor 55 euro.
Bol staat ie voor 55, dus zeker niet te duur denk ik.
 
Bol staat ie voor 55, dus zeker niet te duur denk ik.
70 is sowieso de prijs voor digitale versie als je rechtreeks op de store koopt.
En ik koop ondertussen al 10 jaar geen games meer op schijfjes.

En ik heb nog maar net een console , dus ben eerder de pc prijzen gewoon :)
 
Ben ik het niet mee eens. Wetende dat deze games altijd al leuke sidequests hebben met grappige personages zo blijkt ook deze keer voelt het ook minder aan als een sidequest. Dus 25u kort? Nee man, 6-8u is kort. Persoonlijk ben ik al die 80u+ games ook kotsbeu als het allemaal fetch quests zijn of copy pasts.
Het is ook een beetje ieder zijn ding eh, daarom dat ik ook zeg (naar mijn mening).

Kzie net iemand zeggen dat de meeste er door zitten op 12 uur, ik had online al gelezen dat sommige er in minder dan 10 uur klaar mee waren. Voor mij persoonlijk is dat niet de 60/70 euro waard dan. Heb wel ergens interesse hem eens te spelen, maar zal aan een lagere prijs moeten zijn als de main story echt zo kort is. Om het in vergelijking te zetten met iets anders:

RE4 is op zich ook maar zo kort als main story, dus ik zou daar hetzelfde kunnen zeggen, al is het daar dan weer anders voor mij omdat ik op voorhand al wist dat ik er 5 a 6 keer ging door gaan. Dus ik weet dat ik niet ga klaar zijn na die korte main story, terwijl bij DI2 wel...

Maar ik zeg het, dit is gewoon een persoonlijke mening.
 
Story is te spelen op 12 uurtjes.
Gisteren al wat zitten kijken naar streamers die enkel de story deden en die zater erdoor op die tijdspanne.

70 euro op console voor de gewone editie vond ik dan ook op het randje.
Maar ondertussen key gekocht op een website voor 55 euro.
ik vind 70eu voor een game die je op 8U uitgespeeld hebt toch ook prijzig.
 
Terug
Bovenaan