De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Is er iets veranderd aan de navigatie op Garmin?
Als ik nu een route ergens halverwege inpik stopt de navigatie aan het originele eindpunt terwijl dit vroeger gewoon de route liet verderlopen tot je ze volledig had gereden. De route opnieuw starten lost het op maar is toch irritant om dat telkens te moeten doen, breekt de flow nogal.
Is bij mij al altijd zo geweest dat hij stopt op het originele eindpunt. Hoe zou die GPS moeten weten dat je door wil rijden..?

Bij mijn bestelling bij 6d in een opwelling de 6x nitrate shots gekocht met als bedoeling deze te gebruiken voor mijn LBL challenge nadat ik in enkele (neutrale) podcasts de positieve effecten er van heb gehoord op langere inspanningen. Wie heeft er ervaring mee? En als gewone amateur heb ik dan genoeg om er 3 te nemen over 3 dagen of toch beter de volle 6 dagen elke dag 1? Blijkbaar hoe meer getraind hoe langer je dit moet nemen voor effect.

Is bij mij al altijd zo geweest dat hij stopt op het originele eindpunt. Hoe zou die GPS moeten weten dat je door wil rijden..?
Als een route een ronde is zou hij dit toch mogen snappen. In het verleden nooit problemen mee gehad. Wel altijd een melding en dat typische muziekje als ik de finish passeer maar de route stopte niet met werken.

Ik mis bv wel de Thier De Coo
Dan ben jij toch de enige :unsure:
Zelfkastijding is dat.

Als een route een ronde is zou hij dit toch mogen snappen. In het verleden nooit problemen mee gehad. Wel altijd een melding en dat typische muziekje als ik de finish passeer maar de route stopte niet met werken.

Ben je zeker dat dit ooit zo heeft gewerkt?
Want een rondje bestaat in feite niet. Je hebt altijd een beginpunt en een eindpunt, en deze kunnen dezelfde zijn maar eerste punt in koers is start en N+1 is eind.

Dan ben jij toch de enige :unsure:
Zelfkastijding is dat.

Ben je zeker dat dit ooit zo heeft gewerkt?
Want een rondje bestaat in feite niet. Je hebt altijd een beginpunt en een eindpunt, en deze kunnen dezelfde zijn maar eerste punt in koers is start en N+1 is eind.
100% zeker, een lokale Bloso ronde hier in de buurt pikte ik altijd halverwege in en krijg toch de volledige route. Start en eindpunt liggen daar op dezelfde parking.

Zal deze route binnenkort nog eens rijden dan weet ik of het aan Garmin ligt of aan de routes waar ik dit probleem heb.

100% zeker, een lokale Bloso ronde hier in de buurt pikte ik altijd halverwege in en krijg toch de volledige route. Start en eindpunt liggen daar op dezelfde parking.

Zal deze route binnenkort nog eens rijden dan weet ik of het aan Garmin ligt of aan de routes waar ik dit probleem heb.
Kan zijn dat je bij die route niet "door" het eindpunt reed?

Als je op 99% van de route af rijdt en dan op 1% terug op de route komt dan werkt dat. Als de finish echt OP een parking ligt en je rijdt die voorbij dan gaat de route niet stoppen.

Quick fix om mijn Shokz oortjes niet te laten stoppen met podcast afspelen als de GPS piept om te zeggen dat ik in X-aantal meter moet afslaan?

Laatst bewerkt:
Indien iemand interesse heeft, via Proximus kan je 4x €10 korting krijgen voor volgende ritten:
1. Brabantse Pijl - 15/04 (CCT)
2. Tour de Namur - 29/4 (PCC)
3. Tour des Collines - 6/5 (PCC)
4. Chouffe Classic - 13/5 (PCC)
5. Flèche de Wallonie - 20/05 (PCC)
6. Best of Limburg - 28/05 (PCC)
7. Tilff-Bastogne-Tilff - 3/6 (PCC)

Wel enkel in voorinschrijving minstens 10 dagen op voorhand dus voor Brabantse Pijl is net te laat of vandaag nipt de laatste dag.
Als er iemand die ritten gaat rijden wil ik gerust mijn codes uitdelen, ik lig nog altijd in de lappenmand dus ik ga ze zelf toch niet gebruiken.

Indien iemand interesse heeft, via Proximus kan je 4x €10 korting krijgen voor volgende ritten:

Wel enkel in voorinschrijving minstens 10 dagen op voorhand dus voor Brabantse Pijl is net te laat of vandaag nipt de laatste dag.
Als er iemand die ritten gaat rijden wil ik gerust mijn codes uitdelen, ik lig nog altijd in de lappenmand dus ik ga ze zelf toch niet gebruiken.
Ik ga Tour Des Collines rijden, dus je kan me er wel een plezier mee doen 😁

Ik wil wel de tour de Namur doen :unsure:
Futurum heeft nu zo een eigen label XAND.
Dit is gewoon een white label van Chinezen, weet iemand welke?
Ik denk niet dat het eigendom is van futurum hoor. Maar ze zijn wel hofleverancier.
Ik denk ook niet dat het allemaal van dezelfde hoofdleverancier komt en dat het allemaal rebranded stuff is.

Ik kan alleen maar zeggen dat alles wat ik ervan heb echt wel puik spul is.
Heb wel wat specifieke tools, een fietsstaander, montagevet en ook verlichting van hen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan