Reverz
Well-known member
Ben ik de enige die dit licht ironisch vind met kledij met een leeuw?Belgian Crew

Classic :')Voor iOS...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik de enige die dit licht ironisch vind met kledij met een leeuw?Belgian Crew

Classic :')Voor iOS...
Waarom ben ik niet verrast dat de voorloper in de JOIN hype ook Apple fan is?Dat ze kiezen voor het betere platform?![]()

Ik ben helemaal in de war, die Vlaamse Leeuw met dan dat Belgisch vlaggetje bovenBen ik de enige die dit licht ironisch vind met kledij met een leeuw?![]()

Wat in feite ook een maat voor niks is.Waarom ben ik niet verrast dat de voorloper in de JOIN hype ook Apple fan is?![]()
On a more serious note: iOS is bijna altijd eerst aan de beurt, niet omdat het "beter" is maar gewoon omdat ze maar voor 1 toestel (en een paar voorlopers) moeten programmeren terwijl Android elfduizendachthonderdzevendertig verschillende hardware/OS skin combo's heeft.
Helaas, tenzij je hoofdafzetmarkt Amerika is (waar het iOS aandeel boven de 50% zit) sluit je gewoon een groot deel van u userbase uit, zeker in Europa waar het leeuwendeel toch wel gewoon Android is.
Neen Shimano RSToevallig Mavic wielen?
Wat een miserie was dat vroeger met Mavic wielen en body die blokkeerde bij freewheelen.Toevallig Mavic wielen?
Jep, derailleurpad af fiets en derailleur doen, nieuw bestellen, monteren en afregelen.Derailleur vandaag afgebroken. Weet iemand of dit makkelijk te fixen is? Zie foto's
![]()
![]()
Met wat geluk gewoon de pad vervangen, als ge het zelf wilt doen, check dan eens op marwi-eu.com welke het is. Enkel hopen dat de derailleur nog recht is en de drop out niet beschadigd.Derailleur vandaag afgebroken. Weet iemand of dit makkelijk te fixen is? Geen probleem met frame? Zie foto's
![]()
![]()
Probleem met de verbinding tussen de body en het wiel zelf als ik het zo lees, maar ik weet niet welke body er nu juist op die wielen zit. Opzoeken, kijken hoe dat model juist gedemonteerd moet worden en het vanaf daar beginnen uitzoeken. Met wat geluk is de boel gewoon wat losgekomen en vuil zodat een gewone onderhoudsbeurt voldoende is, maar da's het best mogelijke scenario.Was eergisteren aan het fietsen en toen kreeg ik van de ene moment op de andere een raar geluid aan mijn achterwiel vanaf dat ik stopte met trappen.
Ik dacht eerst dat ik lek reed maar dat was dus niet zo.
Het geluid komt dus enkel wanneer de casette stilstaat en het wiel draait.
Ik heb de casette al eens gedemonteerd, op de casette en de body zit lichtjes speling (versleten?).
Aan de kogellagertjes zie ik niet echt iets verkeerd, wel merk ik dat wanneer ik de achteras monteer ook een raar geluid heb wanneer ik hiermee draai..
Ligt het dan toch aan de kogeltjes of aan de as zelf.. Heb hier eerlijk gezegd weinig ervaring mee en voor mij was het ook de eerste keer dat ik dit allemaal open deed.
Iemand een idee wat dit kan zijn?