De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Was zojuist eens mijn ultimate grondig aan het poetsen omdat er ergens iets kraakt en dus ook mijn zadelpen eens uitgejaald. Nu zag ik dat die er zo uit ziet. Kan dat kwaad of is dat normaal?

zuM7YQW.jpg

Jaja, maar dat is natuurlijk een totaal andere fiets. Volgens Wolf zat ik eerder bij 42 maar daar heb ik voor 40 gekozen. Blijft voornamelijk eigen voorkeur.
En shifters naar binnen natuurlijk :p

Jaja, maar dat is natuurlijk een totaal andere fiets. Volgens Wolf zat ik eerder bij 42 maar daar heb ik voor 40 gekozen. Blijft voornamelijk eigen voorkeur.
En shifters naar binnen natuurlijk :p
Haha ik heb omgekeerd: 43 was volgens hem goed maar fiets had 44. En shifters gewoon recht!

Morgen is er trouwens een cyclo van Waypoint. Startplaatsen Leuven, Scherpenheuvel en Zolder.
GPX bestanden zijn te downloaden, gratis bevoorradingen. Inschrijven is gewoon via mail, ik neem aan dat ze dit vooral doen om te weten hoeveel volk er gaat opdagen. @SomeDude
http://www.waypointgps.be/waypoint-fietsevent-8-mei-2022/
Wat is waypoint?
Ik snap het concept precies niet heel goed.

Ge moogt gratis een GPX downloaden, en gratis bevoorrading?
Die gaan daar niet veel aan verdienen dan :-)

Waypoint is een winkel met als core business GPS voor fiets, moto, outdoor. Dit is gewoon hun manier om een soort van event te organiseren rond hun winkel. Ze doen hetzelfde voor moto's. Er is 1 bevoorrading waar je 2 passeert, op de langste afstand passeer je dan ook aan hun winkel in Zolder (of Leuven als je in Zolder start). Aan 2 wafels, een banaan en 1L water per man gaan ze hun broek nu ook niet scheuren hé. Lijkt me wel een mooie manier om wat volk richting je winkel te lukken, toch beter als een saaie opendeurdag. Beleving is tegenwoordig het codewoord bij winkelen hé :)

Is geen barst. Is precies wat afgesleten. Ik kan dat met mijn nagel voelen. Die lijn loopt hetzelfde als het frame zelf.
Is normaal. Komt van de carbonpasta (met korreltjes), en je zadelpen die een beetje heen en weer beweegt tijdens het rijden, door een buisklem diep in het frame ipv een “klemkraag” bovenop. Kan geen kwaad.

Terug
Bovenaan