Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is natuurlijk niet hun top lijn voor deze prijs.Op de website van Vermarcc staan ook wel altijd interessante opties.
Bv https://www.vermarcsport.com/nl/84087e89-3aaf-4610-915c-daea55814e8a
Als ik dan hier andere prijzen lees...
Haha bij lopen waren er vroeger ook zo.Vorig weekend op de parkeerweide van een VTT hoor ik die van de wagen naast mij zo roepen naar zijne maat ‘de sleutel ligt op het linkerachterwiel é’. Zeker 30 man die dat gehoord heeft.

Om hoe laat is dat?Volk van omgeving Leuven die eens samen willen rijden? Vaste kameraden rijden niet in de week na het werk en telkens alleen begint wat saai te worden.

Meestal vertrek ik rond 19u, half uurke vroeger lukt vaak ook. En dan toerke van 2 tal uur.Om hoe laat is dat?![]()
Bioracer is precies nog wel duur in outlet. Doltcini is wel heel goedkoop en wel ideaal voor truitjes voor W-W. Want ik kan nog wel een paar truitjes met lange mouw gebruiken.vermarc : https://www.vermarcsport.com/nl/outlet
bioracer: https://bioracershop.eu/outlet-men/
doltcini: https://e-doltcini.com/en/142-outlet
Die 20 euro broeken is met een slecht zeem bij mij. Heb de fout 1 keer gemaakt, nooit meer!Bioracer is precies nog wel duur in outlet. Doltcini is wel heel goedkoop en wel ideaal voor truitjes voor W-W. Want ik kan nog wel een paar truitjes met lange mouw gebruiken.
Maar broeken van Vermarc voor 15-20€ heb ik nog nooit tegen gekomen. Zou zelfs niet erg zijn als het vol staat met reclame voor die prijs.
Is me wat laat tenzij het heel warm is in de zomer.Meestal vertrek ik rond 19u, half uurke vroeger lukt vaak ook. En dan toerke van 2 tal uur.
Ik wil dat wel eens doen. Als ge gezien wilt worden met ne vijftiger met een pens op een Pinarello.Meestal vertrek ik rond 19u, half uurke vroeger lukt vaak ook. En dan toerke van 2 tal uur.
Maar broeken van Vermarc voor 15-20€ heb ik nog nooit tegen gekomen. Zou zelfs niet erg zijn als het vol staat met reclame voor die prijs.
Van onze toevallige ontmoeting aan de Demer herinner ik me geen vijftigerIk wil dat wel eens doen. Als ge gezien wilt worden met ne vijftiger met een pens op een Pinarello.
Ik vertrek altijd ten vroegste om 19u. Vroeger sprak ik vaak met ne kameraad af om half 8 aan de vaart in Leuven, maar diene is nu verhuisd.
Gisteren zo nog 2u gebold. Is wel grappig dat je het eerste half uur veel volk al naar huis ziet rijden en het laatste half uur ben je precies alleen op de aarde. Is wel chill eigenlijk. (hoogzomer is dat uiteraard anders.)
.Ah shit, ik herinner me vooral dat je geweldig hard reedVan onze toevallige ontmoeting aan de Demer herinner ik me geen vijftiger.
Morgen dacht ik toerke te doen.
. Woonde je toen niet richting de kanten van Mechelen?Lijn 2 vd 3 inderdaad. Enkel de prof team kledij is hoger.Is natuurlijk niet hun top lijn voor deze prijs.
Was met de tt en toen volop in voorbereiding op een triatlon, heel lang stil gelegen en nu alles terug aan het opbouwen. Voorlopig heb ik enkel wegfietsen die berijdbaar zijn. Volgende woensdag? Als er nog iemand zin heeft.Ah shit, ik herinner me vooral dat je geweldig hard reed. Woonde je toen niet richting de kanten van Mechelen?
Ik heb gisteren en vandaag (mtb) gebold dus ik ga morgen een dagje recup pakken. Als het volgende week goed weer is wil ik zeker afspreken. Ik rijd meestal 2x tijdens de week. Vaak woensdag + donderdag. Mtb of racer naargelang de goesting.
Yup, woensdag is goedWas met de tt en toen volop in voorbereiding op een triatlon, heel lang stil gelegen en nu alles terug aan het opbouwen. Voorlopig heb ik enkel wegfietsen die berijdbaar zijn. Volgende woensdag? Als er nog iemand zin heeft.

Heb die ook nog gehad, dat slechte zeem heeft me toch enkele miljoenen zaadcellen gekost vrees ik.Vroeger kon je ook zo een supporterkitje kopen van BMC. Zo in een sportzakje met daarin een truitje en een broekje. Dat was toen 50€ voor zo een kitje.
In dat geval wil ik mss wel eens meegaan, wieltjeszuigen bij een vijftiger met een mens op een Pinarello is mijn ding wel!Ik wil dat wel eens doen. Als ge gezien wilt worden met ne vijftiger met een pens op een Pinarello.
Ik vertrek altijd ten vroegste om 19u. Vroeger sprak ik vaak met ne kameraad af om half 8 aan de vaart in Leuven, maar diene is nu verhuisd.
Gisteren zo nog 2u gebold. Is wel grappig dat je het eerste half uur veel volk al naar huis ziet rijden en het laatste half uur ben je precies alleen op de aarde. Is wel chill eigenlijk. (hoogzomer is dat uiteraard anders.)
Zolang gelle 2 het proper houden, wil ik nog mee.In dat geval wil ik mss wel eens meegaan, wieltjeszuigen bij een vijftiger met een mens op een Pinarello is mijn ding wel!

Ik denk niet dat je achter mij uit de wind zal zitten maar goedIn dat geval wil ik mss wel eens meegaan, wieltjeszuigen bij een vijftiger met een mens op een Pinarello is mijn ding wel!