Sinds vorig jaar steeds terugkerende problemen met de knie (itb). Tijd voor een bikefit dus.
Heeft iemand aanraders. Liefst in de buurt van Gent, maar positieve ervaringen uit heel Vlaanderen mogen gedeeld worden.
Liefst met wat ervaring voor een mtb-fit ook en uitgevoerd door iemand met medische achtergrond (kinesist, osteopaat ...)
Bij mijn meest recente schoenen heb ik het gevoel dat mijn plaatjes niet ver genoeg naar achteren kunnen. Ik krijg ook altijd op andere plekken pijn in de knieën met die schoenen, de plaatjes al meermaals verzet. Ik ben de gleuf nu dus aan het verlengen met een boor. Dat gaat eigenlijk bijzonder makkelijk. De plaatjes gaan dan ook afgeveild moeten worden zodat ze ver genoeg kunnen doorschuiven.
Met die extra speelruimte hoop ik dan dat ze bij de fit gewoon goed gezet kunnen worden. De schoen zelf zit nl. beter dan alle andere schoenen die ik al heb gehad.
En dan hopen dat het niet gewoon mijn lichaam is dat steeds opspeelt

't is begonnen bij het zwift racen vorig jaar, en nu weer bij het zwift racen. Zwaar trainen deed ik daarvoor ook al op de rollen, maar toch een beetje eigenaardig.