Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 vraagjes ivm mountainbike:
* voorvork oscilleert naar voor en achter bij remmen met voorrem, iemand enig idee?
* achtertandwiel van versnelling kan links rechts bewegen (speling van 0.5-1cm denk ik) over de naaf, is dit normaal?
Ik heb een Garmin 530 (is gewoon de 830 zonder touchscreen), super content van.Ik probeer in dit topic het wat uit te zoeken, maar er zijn gewoon te veel pagina's. Hebben jullie aanraders voor budgetvriendelijke fietscomputers? Ik ben maar een echte 'zondagsrijder' en geen fervente doorwinterde wielertoerist, desalnietemin doe ik regelmatig ritjes. Maar het gedoe met mijn smartphone ben ik beu, is niet stabiel genoeg, en wil iets handiger.
Wat is het budget? Want wat voor de ene budgetvriendelijk is is dat niet voor de anderenIk probeer in dit topic het wat uit te zoeken, maar er zijn gewoon te veel pagina's. Hebben jullie aanraders voor budgetvriendelijke fietscomputers? Ik ben maar een echte 'zondagsrijder' en geen fervente doorwinterde wielertoerist, desalnietemin doe ik regelmatig ritjes. Maar het gedoe met mijn smartphone ben ik beu, is niet stabiel genoeg, en wil iets handiger.

Geen idee, want ik weet niet wat je moet betalen voor iets wat van kwaliteit te hebben. Was gisteren aan het zien naar de Bryton Rider 750E en die kost 200-220 EUR.Wat is het budget? Want wat voor de ene budgetvriendelijk is is dat niet voor de anderen![]()
Geen idee, want ik weet niet wat je moet betalen voor iets wat van kwaliteit te hebben. Was gisteren aan het zien naar de Bryton Rider 750E en die kost 200-220 EUR.
Met of zonder navigatie? Naar prijs toe maakt dit veel verschil.Ik probeer in dit topic het wat uit te zoeken, maar er zijn gewoon te veel pagina's. Hebben jullie aanraders voor budgetvriendelijke fietscomputers? Ik ben maar een echte 'zondagsrijder' en geen fervente doorwinterde wielertoerist, desalnietemin doe ik regelmatig ritjes. Maar het gedoe met mijn smartphone ben ik beu, is niet stabiel genoeg, en wil iets handiger.
Voor mij logischerwijs met navigatieMet of zonder navigatie? Naar prijs toe maakt dit veel verschil.
Fietscomputer = geen navigatie

Ik ben/was grote fan van Garmin maar op vlak van gebruiksvriendelijkheid vind ik de producten van Wahoo top! Ik zou als ik jou was ook eens 2dehands of in outlet kijken naar bv een wahoo bolt. Zowel ik als mijn vriendin hebben dit toestel en zij vind dit ook zeer makkelijk om mee te werken.Voor mij logischerwijs met navigatie![]()
Onderstaand filmpje niet bekeken, maar uw headset zit waarschijnlijk los (95% zeker)2 vraagjes ivm mountainbike:
* voorvork oscilleert naar voor en achter bij remmen met voorrem, iemand enig idee?
Er is navigatie zoals in een auto, bestemming ingeven en hij berekent de route.Voor mij logischerwijs met navigatie![]()
Dat is wel een goede tip.Ik heb een Wahoo bolt voor 100 euro op kop getikt (met nog een jaar garantie). Een van m'n beste aankopen ooit op vlak van prijs/kwaliteit.
Misschien dus eens 2dehands/marketplace in de gaten houden.
Wegblijven bij brytonGeen idee, want ik weet niet wat je moet betalen voor iets wat van kwaliteit te hebben. Was gisteren aan het zien naar de Bryton Rider 750E en die kost 200-220 EUR.
www.bike-discount.de