Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lijkt me redelijk OK aan het komen ondertussen. Terug opgepompt naar 3 bar en heeft nog wat druk verloren maar niet zoveel meer.Gewoon eens een uurtje laten liggen en dan nog eens omdraaien. Desnoods wat latex bijvullen... Ik zou ze ook niet te hard oppompen want dan krijgt de latex niet de kans om te stollen waar nodig.
Naar links is gewoon de traprichting he. Maar het bougeert langs geen enkele kant... Meerdere filmpjes zeiden lossen naar achter. En dan de ketting kant tegenwijzerzin en de andere kant wijzerzin.Als dat gewone draad is (wat volgens mij toch zo is?), dan is naar het links é.
Tried thatEens een tikje met een hamer op uw sleutel kan ook helpen. Wel geen sloopwerken uitvoeren, gewoon een licht tikje om een eventueel vastgeroest plekje los te krijgen. Of wat roest oplosser in spuiten?
maar ben nog altijd niet 100% zeker van de juiste draairichting. Maar anderzijds kan ik ook gewoon laten zitten, kettingbladen vervangen en er weer op. Dan is het een probleem van de volgende eigenaar (of de fm)Als uw hefboom groot genoeg isNu niet toepasselijk hiervoor, maar gouden tip voor de pedalen.
Umbraco erop zetten, je voet op het pedal en umbraco naar boven trekken. Aan beide kanten hetzelfde. Zo kun je niet missen van richting en ze komen los alsof het niks is.
Naar boven trekken is nog altijd niet echt duidelijk hé. Kan zowel ‘achter de voet’ als ‘voor de voet’ zijn, en beiden impliceren een verschillende draairichtingNu niet toepasselijk hiervoor, maar gouden tip voor de pedalen.
Umbraco erop zetten, je voet op het pedal en umbraco naar boven trekken. Aan beide kanten hetzelfde. Zo kun je niet missen van richting en ze komen los alsof het niks is.
.Bwa ik kreeg ze na 4 jaar Los met een umbraco setje zoals je een multitool hebt. Die hefboom is niet groter dan een hand.Als uw hefboom groot genoeg is
Voor de voet dusNaar boven trekken is nog altijd niet echt duidelijk hé. Kan zowel ‘achter de voet’ als ‘voor de voet’ zijn, en beiden impliceren een verschillende draairichting.
Gewoon onthouden dat linker pedaal linkse draad is lijkt me nog het veiligste.
.
.Mag je eigenlijk sealants mengen?Van de week een kameraad geholpen die veloflex'n met beige flanken in tubeless wou leggen, ook nog eens in 25mm. Ik had op weightweenie al gelezen dat er veel proberen mee waren, lekken door die beige flanken enzo.
Eerst met doc blue, voor geen meter dicht te krijgen. Oppompen en een halve minuut later zat er nog 1 bar in zijn band, nooit meegemaakt. Wat later dan overgeschakeld op no tubes race. Daar zitten veel grotere partikels in, nadeel is dan wel dat je het niet via het ventiel in je band kan spuiten.
Die no tubes er in, meteen op druk en dicht, echt zot! Op weightweenie zijn ze erg lovend over orange seal, daar zitten ook grotere brokken in. Vooral nuttig als je met hogere druk rijdt, op de koersfiets dus. Bijvullen kan je dan eventueel wel doen met de gewone melk.
Ik krijg mijn cranks toch ook niet los zonder grotere hefboomBwa ik kreeg ze na 4 jaar Los met een umbraco setje zoals je een multitool hebt. Die hefboom is niet groter dan een hand.
Je zet meer kracht vanuit onderrug dus die versterken he (core stability)Hier nog mensen met rugklachten ?
In de nek/schouders heb ik last tijdens lange ritten, is ergens wel normaal en gaat door meer te rijden wel weg.
Wat me meer en meer zorgen baart is de last in mijn onderrug bij steile hellingen. Bikefitting is reeds gebeurd en ik ga sowieso langs bij een expert maar wou wel eens horen indien hier mensen ook ooit last van gehad hebben en misschien het probleem verholpen hebben ?
Merken gaan uiteraard zeggen van niet maar in de praktijk is het geen probleem. Doc blue en (de gewone) no tubes is ook hetzelfde.Mag je eigenlijk sealants mengen?