Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan dat positief zien of ook negatief natuurlijk.
Goeie service dat wel. Maar voor mij ook wel een bewijs dat hun stuff gewoon zwaar overpriced is.
Een bon van 120€ geven omdat je u vergist hebt van kleur. Dan zal uw marge wel navenant zijn![]()
Zelfde soort ervaring met Rapha hier... simpele naad die wat loste na een maand of 2. Broek gewoon terugbetaald.Toch even het vermelden waard, als het goed is mqg het ook gezegd worden!
Enkele weken terug bij Rapha in de sale enkele koopjes gedaan, 200 euro voor de pro team bib shirt, core jersey en core long sleeve jersey, allemaal netjes snel geleverd en zeker die bib zit echt uitstekend. Alleen, die was geleverd in de verkeerde kleur, zijnde donkerblauw daar waar ik de zwarte besteld had. Kleurverschil is relatief beperkt en had het ook pas opgemerkt halverwege de eerste rit, dus terugsturen leek me hoe dan ook uitgesloten (en een beetje overbodig ook, op zich zat het wel perfect).
Mailtje gestuurd naar de klantendienst om de situatie uit te leggen, zonder specifieke request of eis voor een nieuwe bib, gewoon gezegd wat de issue was en dat ik niet van plan was terug te sturen gezien de fit goed was. Enkele dagen later een antwoord gekregen, de zwarte was niet meer op voorraad (anders hadden ze die gewoon opgestuurd) maar heb een voucher gekregen ter waarde van 120 euro, zelfs geen foto als bewijs ofzo moeten doorsturen. Uiteindelijk daarmee de pro team lange broek gekocht, die was stevig in solden vandaag in mijn maat. Uitstekende service, ik was al tevreden geweest met een paar sokken ofzo![]()
Akkoord, ik had dezelfde bedenking. Toont aan dat die marges echt gigantisch zijn.Je kan dat positief zien of ook negatief natuurlijk.
Goeie service dat wel. Maar voor mij ook wel een bewijs dat hun stuff gewoon zwaar overpriced is.
Een bon van 120€ geven omdat je u vergist hebt van kleur. Dan zal uw marge wel navenant zijn![]()
Akkoord, ik had dezelfde bedenking. Toont aan dat die marges echt gigantisch zijn.
Anderzijds qua bib shorts samen met Assos voor mij het beste dat ik al heb aangehad, dus als die aan -50% staan vind ik dat zeer goeie prijzen.

Dan ben jij de eerste die niet gesponsord wordt die ik dat hoor zeggen
Iedereen die ik hoor waardeert ze zeker niet hoger dan bibs voor de helft van de prijs. En bijlange niet op hetzelfde niveau als assos.
Ik denk dat rapha het beste voorbeeld is van gepercipieerde kwaliteit door hoge prijzen aan te rekenen.
Ik zie ook niet waar een rapha shirt beter zou zijn dan een castelli pro aero.
Op hun shirts heb je niet eens vlakke mouwuiteinden.

Ik heb hier Castelli shirts liggen, tis gewoon niet in de same league imo kwa shirts.Dan ben jij de eerste die niet gesponsord wordt die ik dat hoor zeggen
Iedereen die ik hoor waardeert ze zeker niet hoger dan bibs voor de helft van de prijs. En bijlange niet op hetzelfde niveau als assos.
Ik denk dat rapha het beste voorbeeld is van gepercipieerde kwaliteit door hoge prijzen aan te rekenen.
Normale fit. Pro team moet ge wel het lichaam voor hebben, bij een kilotje meer lijkt ge een vacuum getrokken zwanworstHoe zit dat eigenlijk met die maatvoering bij Rapha?
Ligt deze meer in lijn met Castelli/Sportful/... (meestal maatje groter dan normaal) of eerder een normale fit (à la Bioracer, Craft, ...)

Er zijn mensen die de body invetten, al zie ik eigenlijk geen reden om dat te doen.Ik verwacht maandag mijn pakketje met nieuwe cassette en ketting. Morgen nog een ritje met de oude.
Denk dat ik dan ipv het nog eens te kuisen gewoon al direct de cassette eraf zal halen.
Ik heb montagevet met teflon in gekocht, best wel beetje op de nieuwe cassette doen vermoed ik.
Ja ik was er ook niet mee gediend, dan steunt ge de locals eens ipv zelf eentje te steken van een Hollandse webshop... Bon, morgen die shimano's eens proberen en hopelijk zijn die nog goed om die ketting op te rijden.Professionals die Miche monteren zouden ze terstond hun licentie moeten afpakken.
Los daarvan, 3500km is erg snel, zeker voor een racefiets. Ik zou er niet op hopen dat die cassette nog te redden valt
Dan ben jij de eerste die niet gesponsord wordt die ik dat hoor zeggen
Pf juist eens een uurtje de schade opgemeten after corona. Tis om moedeloos van te worden. Nu ik ga me eraan optrekken dat de vorm rap terug zal komen.
Ik was juist van plan om me eens helemaal op punt te zetten vanaf januari met deftige voeding en trainingsschemas maar dat is dus helemaal naar de kloten. Ik ga al blij zijn dat ik niet op stervens na dood ga zijn bij de eerste club rit.
Als dat nog de originele cassette is kan die body na 9 jaar ofzo misschien toch wel wat vet gebruikenEr zijn mensen die de body invetten, al zie ik eigenlijk geen reden om dat te doen.
De cassette zelf, dus de kransjes, nooit invetten hé. Hoe droger hoe beter. De smering moet in de kettingrollers gebeuren.