Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks voor dat extra laagje FOMO... alsof dat nog nodig was.Binnenkort ben ik terug te vinden in het datingtopic:
![]()

Het is mijn schuld niet. Ze hebben me hier opgestookt om te kopen en ik heb geen karakter.Thanks voor dat extra laagje FOMO... alsof dat nog nodig was.![]()
Waspoeder. Geen vloeibare, echt poeder. Dash oid.Iemand tips om de vettigheid van een nieuwe KMC ketting te krijgen?
Ketting was aan vervanging toe en zou graag voor de eerste keer van die squirt chain lube gebruiken.
Al weet ik niet of dat goed pakt op die plakboel![]()
Maar misschien gebruik je die gravel bike dan wel veelGelukkig heb ik al een MTB hangen die ik te weinig gebruik anders zou het ook gevaarlijk beginnen worden![]()

Die heb ik ook... helpt niet.Gelukkig heb ik al een MTB hangen die ik te weinig gebruik anders zou het ook gevaarlijk beginnen worden![]()

Top, mercikes!Ja die rijden. Starten 9 uur Zwijnaarde brug richting Eine. Bij hevige wind of regenweer zoals bv vandaag zal er wel niemand zijn. Maar donderdag en vrijdag zal er gemakkelijk honderd man zijn en zal het peloton in drie stukken breken
G-One bite, en da’s net de band die ik iedereen aanraad omdat die sterk is (dikke zijwanden) en een mooie combinatie heeft van grip en snelheid. Waar mankeert het je bij jou aan, offroad-stabiliteit of on-road zekerheid?Ik heb op dit moment Schwalbe G-One liggen (exact model weet ik niet)
Knal toch gewoon die ultimate op de rollen man.Ik ga nu wel mijn bmc weg doen. Aangezien die enkel nog de rollen zou zien en hij is echt wel nog veel te proper om hem gewoon maar daarvoor te gebruiken.
Ik ga ergens tegen volgende winter een goedkope koersfiets zoeken om op de rollen te zetten dan.
Hopelijk is die bmc wel niet te rap weg want dan kan ik 2 maanden niet buiten en enkel op de rollen met mijn zomerfiets.
Nog beter zou zijn zoals met mijn ultimate. Levering was pas voorzien in september en ik had hem 2 maanden vroeger.
G-One bite, en da’s net de band die ik iedereen aanraad omdat die sterk is (dikke zijwanden) en een mooie combinatie heeft van grip en snelheid. Waar mankeert het je bij jou aan, offroad-stabiliteit of on-road zekerheid?
Toch eens op mijn favo site gezwierd, en objectief gezien scoort die band eigenlijk helemaal niet zo goed. Hier in direct vergelijk met de Cinturato’s die ik op mij gravelbike heb.G-One bite, en da’s net de band die ik iedereen aanraad omdat die sterk is (dikke zijwanden) en een mooie combinatie heeft van grip en snelheid. Waar mankeert het je bij jou aan, offroad-stabiliteit of on-road zekerheid?

), tenzij ze vooral voor modderploegen moeten dienen, dan doet de theoretische rolweerstand er toch nauwelijks toe, dan wil je gewoon grip)Is dat verschil in compliance zo aanzienlijk?Is inderdaad de CFSL7. Ben er zeer tevreden van, maar ik was dat ook van de Grail AL, en mocht de Grizl AL tegelijk uitgekomen zijn met de Grizl CF, zou ik wel voor de AL7 durven gegaan zijn (ik heb fietstassen, dus een voorziening voor een bagagerekje is dan wel een enorme plus). Voordeel van de CF is dat de achterkant wat meer "compliance" heeft, wat voor iemand met een zwakke rug zoals ik wel een absolute zegen is.