SomeDude
Banned
Ge kunt dat tellen heOp mijn fiets ligt de Tiagra groep. Denk dat deze 2x10 versnellingen heeft maar ben niet zeker.

En op elke krans staat normaal ook hoeveel tandjes
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge kunt dat tellen heOp mijn fiets ligt de Tiagra groep. Denk dat deze 2x10 versnellingen heeft maar ben niet zeker.

Ik vind dat altijd zo'n vreemd argument. Als je dat in de living zet en je vriendin zit tv te kijken.Dat zou kunnen.
Maar je kan iemand die op zoek is naar rollen niet zeggen: "koop die maar, dat maakt niet meer lawaai dan een direct drive."
Als die persoon die dan in de living zet.... En dat ding maakt 59Db. Dat valt dan toch wel heel hard tegen, en is eigenlijk niet te doen.
Idd de vriendin zou me ook irriteren danIk vind dat altijd zo'n vreemd argument. Als je dat in de living zet en je vriendin zit tv te kijken.
Euhmm ja, zet een pingpongtafel in u living en dat gaat haar ook irriteren na het 200e balletje dat je slaat.

Sommigen hebben nergens anders plaats hé...Ik vind dat altijd zo'n vreemd argument. Als je dat in de living zet en je vriendin zit tv te kijken.
Euhmm ja, zet een pingpongtafel in u living en dat gaat haar ook irriteren na het 200e balletje dat je slaat.
Tja, een slechte deal is dat niet, 200 euro voor een koersfiets met 105. De velgen zien er zowat restjes uit, mss al beter als je stickers wegdoet. Denk wel dat hij ouder is dan 8 jaar, als ik het goed zie lopen de kabels buiten de shifters. Volgens mij is dat al beetje langer geleden (2010 denk ik). Ik denk wel dat je meer en liever gaat rijden op een mooiere fiets, maar dat moet elk voor zichzelf uitmakenGoeie deal of niet?

Goeie deal of niet?
Zal het eens testen idd, had al aantal filmpjes gezien waar ze eigenlijk meer op 100% zetten om het zo realistisch mogelijk te maken, maar ifv het schakelen snap ik de lagere difficulty dan wel. Zal er eens met spelen.Lager, als je minder wilt schakelen.
Staat op ~25% bij mij. Zo rijden heel veel mensen rond.
Klinkt inderdaad allemaal logisch eigenlijkSnelheid ligt hoger want er is geen wind.
Je kan je hartslag lager houden want de enige spieren die je gebruikt zijn je benen. Tov buiten gebruik je meer spieren om je recht te houden.
Je moet niet afremmen voor bochten,..
Ja vrij zeker van wel, heeft dat toch goed aangespannen heb ik gezien.Zit uw lockring goed vast?
Had ik inderdaad al zien passeren denk ik, het enige dat ik mij bij die plannen echt afvraag of je dat op eigen tempo kan doen."Build me up" vond ik wel een goed basis trainingsprogramma. Het vraagt wel wat commitment, maar het geeft voldoening (en je verdient een paar sokken bij voltooiing). Trainingen rij je met ERG, dus dan hoef je niet te schakelen.
En routes voltooien kan ook een leuk doel zijn.
Je hebt toch altijd een slaapkamer? Uiteindelijk heb je maar een 50cm op 2m nodig om je rollen te zetten.Sommigen hebben nergens anders plaats hé...
Ik heb geen zolder, geen garage, geen kelder.
En vooral: dat is meestal de warmste ruimte van het huisJe hebt toch altijd een slaapkamer? Uiteindelijk heb je maar een 50cm op 2m nodig om je rollen te zetten.
Ik vind het gewoon raar om op rollen te gaan rijden naast iemand die tv aan het kijken is. Hoe stil of hoe luid die rollen ook zijn, lijkt me altijd irritant voor degene die tv aan het kijken is.

Vermoedelijk zijn die twee laatste tandwielen scheef geplaatst, ge kunt de cassette ook dan nog volledig normaal vastzetten (been there, done thatIk heb de cassette er bij een bevriend fietsenmaker laten opleggen, heb de indruk dat de twee kleinste tandwielen wat 'dansen'/'zwalpen'. In het echt daar nooit op gelet, of ook moeilijker op te letten. Zou ik dit nog eens moeten laten nazien? Lijkt mij raar dat je dat echt verkeerd kan plaatsen...
). Best wel terug losmaken, gewoon correct plaatsen en terug vastmaken, kwestie van vroegtijdige slijtage en schakelproblemen te voorkomen.Uw drivertrain gaat altijd geluid maken. Het geluid van schakelen, zeker onder load, gaat lawaai maken. Uw ventilator om te koelen gaat altijd lawaai maken.Sommigen hebben nergens anders plaats hé...
Ik heb geen zolder, geen garage, geen kelder.
Mijn staan nu in het tuinhuis. Maar er zijn ook mensen hier in de straat die dat ook niet hebben.
Of mensen op een apartement.
De originele vraagsteller had het ook over : 'binnen' fietsen.
Ik weet ook niet of die daarmee bedoelt gewoon binnen in een tuinhuis of garage. Of echt binnen in huis.
Mijne kameraad zijn rollen staan ook gewoon binnen in huis. En daar kunt ge gewoon tv kijken terwijl die langs u zit te zwiften.
Vandaag (nou ja, gisteren) trouwens voor 17,5€ deze ventilator gevonden:
Folders.nl - Vind Voordeel Snel
Alle folders van bekende winkels. Bekijk de folders online, of in de Folders.nl App, en ontvang wekelijks de nieuwste aanbiedingen via de nieuwsbrief.www.promobutler.be
Stonden extra afgeprijsd. Ik vermoed omdat de zomer zo geweldig was. Al eens getest en werkt uitstekend. Zweet veel minder intensief. Ga er morgen meteen nog twee halen denk ik zodat de pain cave een klein beetje minder pain wordt.
---

Vrees ervoor. Was misschien zelf maar overstock in 1 bepaalde Aldi..? Van de 12 die er stonden heb ik er uiteindelijk 9 gekocht. Een aantal voor mezelf en de rest links en rechts weggegeven aan familie en vrienden.Zijn die nog ergens te vinden aan die prijs
Zelfs online vind je er niets over.

Build me up is objectief echt geen goed programma: véél te veel treshold, veel te veel tempo, quasi geen duur en gewoon véél te zwaar overall. Het is allemaal een beetje afhankelijk van wat je doelen zijn maar een goed trainingsprogramma voor een gemiddelde wielertoerist bevat eigenlijk 2 zwaardere trainingen: tempo, treshold of interval (en niet allemaal in 1 training!) en de rest gewoon duur. De duurtrainingen in Build Me Up moet je met een vergrootglas gaat zoeken..."Build me up" vond ik wel een goed basis trainingsprogramma. Het vraagt wel wat commitment, maar het geeft voldoening (en je verdient een paar sokken bij voltooiing). Trainingen rij je met ERG, dus dan hoef je niet te schakelen.
En routes voltooien kan ook een leuk doel zijn.