De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Jaren geleden koos elk merk voor een zwarte fiets die qua uitstraling liefst zo dicht mogelijk aansloot bij een doodskist.
Er zijn nu eenmaal trends. Zo vraag ik me ook af wat er zo foutgelopen is als ik de kledingkeuze zie van een gemiddeld 16 jarig meisje 🙈. (oud worden zeker).

De versie een trapje lager in groepset (Rival ipv Force) ziet er wel knap uit vind ik!
MY22TCRAdvancedPro1Disc-AX_ColorABlackDiamond.jpg
😂

Haha ja, ik had de ironie ervan ook al door ;) Is wel niet gewoon zwart, zit wel nog cool effectje op dat je wat kan zien in de detailfoto's: https://www.giant-bicycles.com/fr/tcr-advanced-pro-disc-1-axs

Zelf rij ik ook liever rond met een kleurtje, maar zo een volledige zwarte strakke look kan ik ook nog wel smaken afhankelijk van de fiets.
Het is inderdaad nog iets anders, maar vrij subtiel.

Uiteindelijk moet iedereen rijden met wat hij/zij mooi vindt. Zwart kan inderdaad knap zijn maar voor mijn fietsen vind ik het te saai. Net zoals ik een zwarte Lamborghini of Ferrari saai vind 😁

Ik heb niets tegen kleur, bijvoorbeeld die curry powder grizl of de vorige tcr was een blauwe, vind ik beide er wel prima uitzien.

Alleen van zo'n "WordArt" fade ben ik niet zo'n fan van...

Voor mij moet een fiets niet per de volledig ingewerkte kabels hebben, maar op een di2/AXS met schijfremmen kan het toch wel echt heel makkelijk...

Voor mij moet een fiets niet per de volledig ingewerkte kabels hebben, maar op een di2/AXS met schijfremmen kan het toch wel echt heel makkelijk...

Is ook een beetje mijn mening. Jammer dat het niet iets properder ingewerkt zit. Dat is echt wel de trend tegenwoordig en een pak cleaner.

Zo een supersix evo is daar het goeie voorbeeld van. Identieke opzet van fiets, wel volledig ingewerkte kabels.

En een volledig zwarte fiets, snap niet wat je daar nu leuk aan kan vinden….

Beginnersfoutje gemaakt bij oprijden fietspad met scheve boarding. Flaminal to the rescue :(

Levensgevaarlijk, maar we komen het allemaal wel eens tegen.
Veel schade aan de fiets?

Levensgevaarlijk, maar we komen het allemaal wel eens tegen.
Veel schade aan de fiets?
Was op gemak aan het rijden. Derailleur heeft wel tik gehad (of pad) want kleinste dan zit hem tegen de spaken. Nog geen zin gehad om er naar te kijken. Kledij wel beschadigd, was van die beton-steentjes ondergrond :(

Aiai 😬. Hier afgelopen week enkele dagen goed ziek geweest, nog altijd niet 100% eigenlijk. Dus van de nood maar een deugd maken en mijn "off-season" nemen.
Ik zat al in off-season mode maar door de zon toch de fiets op gekropen.

Zo pijnlijk. Altijd opletten met boordstenen idd.

Deze morgen een tt gereden aan de kust (Middelkerke - Nieuwpoort - Koksijde). Zalig om over het strand te kunnen knallen, en dan volledig choco op de singles in de duinen. Daar liggen echt mooie passages.

Geen, echte mannen rijden in blote bast!

Die van decathlon, maar heb er ook paar nieuwe nodig. Heb er van Odlo van lopen maar die zitten 'los' en bij fietsen is dat niet zo handig

Zo pijnlijk. Altijd opletten met boordstenen idd.

Deze morgen een tt gereden aan de kust (Middelkerke - Nieuwpoort - Koksijde). Zalig om over het strand te kunnen knallen, en dan volledig choco op de singles in de duinen. Daar liggen echt mooie passages.
Misschien zijn we mekaar wel gekruist. Ben met de koersfiets van Koksijde via Brugge naar huis gefietst en veel mountainbikers gepasseerd in de eerste km's.

Terug
Bovenaan