Str8_6
Well-known member
Mac bc in zijn wielertoeristen periode.Hoe meer ik hier lees hoe groter mijn vermoeden dat de hoofdrolspeler uit onderstaand filmke hier ook aanwezig is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mac bc in zijn wielertoeristen periode.Hoe meer ik hier lees hoe groter mijn vermoeden dat de hoofdrolspeler uit onderstaand filmke hier ook aanwezig is.
Rondje richting Overijse.Hi guys
Iemand die een deftige lus kent regio Leuven, op de weg?
Liefst kortbij (of passerend) aan het UZ aangezien het van daar te vertrekken is.
Een km of 50.
TeamZwatt Zpider (L+R). Ligt zéér dicht in de buurt van de waardes die mijn Neo geeft als ik dual record op Zwift.Als je dan toch bezig bent!!
Nee ik ben er maar mee aan het dollen
Welke powermeters hebben jullie?
QuarkWelke powermeters hebben jullie?
Waarom onbruikbaar? Heb recent de Vector 3S gekocht en dusver best tevreden van.Quark
Ervoor 4iiii gehad, was heel goed.
Ervoor Garmin Vector, was onbruikbaar. Was nog de 2s. Quark is wel beste van wat ik gehad heb.
De eerste 2 generaties garmin powermeter hadden heel veel kinderziektesWaarom onbruikbaar? Heb recent de Vector 3S gekocht en dusver best tevreden van.
Dat kan je inderdaad enkel vergelijken d.m.v. een 2e powermeter actief te hebben om te vergelijken en zo te vergelijken.Serieuze vraag: hoe beoordeel jij dat een vermogensmeter goed is?
Stabiele waardes aangeven is geen teken van goed of slecht
Hogere waardes aangeven is geen teken van goed of slecht
Ik zou niet weten hoe jij als amateur zonder externe apparatuur een vermogensmeter kan beoordelen.
Leek mij het logische antwoord, maar dan is de vraag weer: "is dat dan wel 100% accuraat?"Handigste daarvoor is te vergelijken met het vermogen van u smartrainer.

Een kickr core wijkt 2% af, nee met andere woorden.Leek mij het logische antwoord, maar dan is de vraag weer: "is dat dan wel 100% accuraat?"![]()
Hartelijk bedankt!!Rondje richting Overijse.
https://ridewithgps.com/routes/37804205

Terwijl hem aan het fietsen was?Manman, op de TT van Gottechain is iemand zijn nieuwe Scott Spark 2022 gepikt![]()

Aan de bevoorrading of de start zeker. Het zou de eerste keer niet zijn dat iemand in rennersplunje naar de bevoorrading gaat en met een fiets gaat lopen.Terwijl hem aan het fietsen was?![]()
Dat is voordeel van grote fiets, de meeste raken niet aan de trappersAan de bevoorrading of de start zeker. Het zou de eerste keer niet zijn dat iemand in rennersplunje naar de bevoorrading gaat en met een fiets gaat lopen.

Er is veel verschil tussen 3s en 2s hoor. De 2 is algemeen gekend als problematisch. Ik had die gekocht om soms van fiets te versteken maar kreeg constant volledig van de pot gerukte waarden.Waarom onbruikbaar? Heb recent de Vector 3S gekocht en dusver best tevreden van.
Serieuze vraag: hoe beoordeel jij dat een vermogensmeter goed is?
Stabiele waardes aangeven is geen teken van goed of slecht
Hogere waardes aangeven is geen teken van goed of slecht
Ik zou niet weten hoe jij als amateur zonder externe apparatuur een vermogensmeter kan beoordelen.