Das inderdaad wel een straf verhaal, iamgroot. Ongelooflijk voor het geld dat je er voor betaalt eigenlijk.
Ik ging vandaag toch nog eens buiten rijden maar mijn achterband sloeg zo hard tegen mijn velgrem aan één kant dat ie amper bleef draaien. Wiel is er helemaal aan voor de moeite. Dan maar binnen ritje doen straks.
Heb mijn trainer naar de zolderkamer verhuisd met 3 grote ventilatoren op gericht, eens benieuwd of dat voldoende is. Eerste weken had ik hem in de garage staan en deed ik de poort open maar voor de buren, passage van veel volk, muziek opzetten, ... toch allemaal geen evidentie.
Ik heb uiteindelijk 9 van die ventilatoren gekocht bij Aldi...
Ik liet het weten aan wat vrienden die ook binnen fietsen en mocht meteen nog eens een hoop halen.
Ik ging vandaag toch nog eens buiten rijden maar mijn achterband sloeg zo hard tegen mijn velgrem aan één kant dat ie amper bleef draaien. Wiel is er helemaal aan voor de moeite. Dan maar binnen ritje doen straks.
Heb mijn trainer naar de zolderkamer verhuisd met 3 grote ventilatoren op gericht, eens benieuwd of dat voldoende is. Eerste weken had ik hem in de garage staan en deed ik de poort open maar voor de buren, passage van veel volk, muziek opzetten, ... toch allemaal geen evidentie.Ik heb uiteindelijk 9 van die ventilatoren gekocht bij Aldi...
Ik liet het weten aan wat vrienden die ook binnen fietsen en mocht meteen nog eens een hoop halen.