Bubble
Active member
Misschien moet ik weer even wennen?
Vanavond eens een uitgebreider testritje doen.
Het was gewoon wennen inderdaad. Prima fietske, die heeft nergens gemankeerd. Allé ja, ik had die vluchtig nagekeken, vork wat bijgepompt, zadel/cockpit verzet, maar de limit screw niet bekeken. Bij het schakelen voor een stevige beklimming is de ketting tussen over de cassette gelopen. Dat was een kleine pauze om de ketting er weer van tussen te pulken.
De kleinere wielen werden wel snel duidelijk, zowel de voor- als nadelen.







