Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou niet weten waarom je zou moeten wachten.Oei, ik dacht juist die Assioma Favero Duo PRO RS aan te schaffen. Precies best nog even wachten/overwegen.![]()
Veel fietsmakers verdelen Garmin maar geen favero. Zeker bij leasing waar de prijs veel minder uitmaakt want het is toekomst geld nemen ze dan gewoon de Garmin pedalen.Zou niet weten waarom je zou moeten wachten.
Een zeer minieme minderheid heeft wat problemen, de overgrote meerderheid hoor je niet want die zijn met een glimlach aan het fietsen.
Het is voor mij onverstaanbaar hoe mensen voor Garmin pedalen kunnen kiezen. Vele malen duurder en je krijgt er echt niet de features voor in de plaats.
Veel fietsmakers verdelen Garmin maar geen favero. Zeker bij leasing waar de prijs veel minder uitmaakt want het is toekomst geld nemen ze dan gewoon de Garmin pedalen.
Enkelzijdige RK110 koop je momenteel €379. Is toch niet vele malen duurder?Het is voor mij onverstaanbaar hoe mensen voor Garmin pedalen kunnen kiezen. Vele malen duurder en je krijgt er echt niet de features voor in de plaats.
Nu ga je er van uit dat mensen onderzoek voor ze zo een bedragen uitgeven.Indien als accessoire bij de fiets kan ik het nog ergens begrijpen. Maar dan nog betaal je 200€ netto meer.
Maar sommige fietsmakers bieden geen van beide aan, en mensen kopen dan met het onderboudsbudget de Garmins.
Begrijp ik niet om eerlijk te zijn.
Als ik morgen in een ecosysteem kan stappen dat 30% goedkoper is met dezelfde features dan kan Garmin echt mijn doedelzak opblazen.
Die hun prijszetting is echt bij de haren getrokken, maar je hebt soms geen optie.
Maar voor die pedalen? Geen seconde twijfelen.
On another note: de Mont Ventoux beklimmen van 2 kanten bij 33 graden is geen aanrader.
Doe iets met de tip jongens!
On een beetje een gelijkaardige noot: mountainbiken in pays de collines na 2 zware onweders is ook geen aanrader. De bossen lagen er ongelooflijk vettig bij. Veel klimmetjes te voet moeten doen en al Tokyo-drift gewijs naar beneden…On another note: de Mont Ventoux beklimmen van 2 kanten bij 33 graden is geen aanrader.
Doe iets met de tip jongens!