belvedere86
Well-known member
hoe komen die fietsen toe van canyon? moet je daar de vaardigheid van een fietsenmaker voor hebben of eerder een IKEA kastje in elkaar kunnen steken? 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Minder dan een Ikea kastje zelfs. Enkel het stuur op de steerer, de wielen in het frame steken, zadelpen erin (zadel is al gemonteerd op de pen) en de pedalen monteren.hoe komen die fietsen toe van canyon? moet je daar de vaardigheid van een fietsenmaker voor hebben of eerder een IKEA kastje in elkaar kunnen steken?![]()
Minder dan een Ikea kastje zelfs. Enkel het stuur op de steerer, de wielen in het frame steken, zadelpen erin (zadel is al gemonteerd op de pen) en de pedalen monteren.
En de bidonhouders erin en de fietscomputer erop!Minder dan een Ikea kastje zelfs. Enkel het stuur op de steerer, de wielen in het frame steken, zadelpen erin (zadel is al gemonteerd op de pen) en de pedalen monteren.
De mijne is een XL en was hetzelfde zoals de kleinere matenIk had nu wel gehoord dat voor grotere kaders er meer monteerwerk zou zijn. Geen idee of dat daadwerkelijk klopt.
Als de kast midden in de nacht op uw bed valt en uw bed zakt tegen de grond kunde u ook vies zeer doenJe moet wel iets van handigheid hebben hoor. Meer dan bij een IKEA-kastje. Vooral omdat de gevolgen van fout monteren veel groter zijn dan bij een IKEA-kastje.

Er staan héél veel Youtube filmpjes online van mensen die hun Canyon monteren nadat hij is toegekomen.hoe komen die fietsen toe van canyon? moet je daar de vaardigheid van een fietsenmaker voor hebben of eerder een IKEA kastje in elkaar kunnen steken?![]()
)Dat is hun endurance model dus dat klopt voor geometrie maar als je lenig bent kan alles qua geometrie.Hi all, ik volg deze thread al even met in gedachten zelf een koersfiets te kopen nu lukt dit ineens via leasing dus nog beter.
Wat zijn de meningen over Cannondale (Synapse carbon Ultegra Di2 2021 MRC)?
Deze werd aangeraden (FM) omdat hij voor een beginner een iets aangenamere ergonomie/bouw heeft, wat me wel praktisch lijkt als complete beginner. (En hij is in stock)
Aangezien ik wel fan ben van nummertjes en statistieken zou ik ook een vermogensmeter overwegen, ik vermoed dat 1 kant voldoende is? Hier aanraders in en (positieve of negatieve) ervaringen? (GPS en borstband zijn Garmin, maar dat maakt waarschijnlijk niet uit).

Ik gok op dit jaar!"binnenkort", da's nog wel eventjes hoor.
Een kameraad heeft afgelopen week een Grail toe gekregen, die zei dat de afstelling qua versnellingen maar heel pover was. Uiteindelijk moet het daar bij Canyon ook vooruit gaan en als het 90% schakelt is het niet dat je hem even gaat terugsturen.Stuur erop zetten (er zit een aparte spanring boven de headset, dus het is niet dat je nog je topcap moet gaan aanspannen), zadel erin en stuur erin.
Fietsen zijn afgesteld, en zouden dus direct rijklaar moeten zijn. In de praktijk wil er nog wel eens een boutje losgekomen zijn, of "cable stretch" opgetreden zijn bij de derailleurs, dus even afstellen is wenselijk.