Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dat is teveel, drank wordt daardoor minder goed opgenomen (isotone heeft zelfde samenstelling als uw bloed, hypertone niet)Ik maak mijn sportdrank zelf, ik bestel gewoon grote zakken maltodextrine en fructose. En zoals je zelf post kan je lichaam op die manier tot 90gr koolhydraten opnemen. Dat lost prima op in de bidon, heb zeker niet het gevoel dat ik iets zwaar aan het drinken ben.
Ik drink die 1,5l dan op op pakweg 3u, dus dan moet ik niet zo gek veel eten om genoeg koolhydraten binnen te hebben.
Zijn dat speciale boutjes? Anders zou ik gewoon nieuwe schoenplaatjes kopen waar je altijd een nieuwe set krijgt..Iemand een idee waar ik snel aan Shimano spd sl boutjes van 13.5 mm (minimum) kan geraken?
Die systemen met koorden achter uw achterruit, daar hoor je toch wel serieus horrorverhalen van... Er zijn natuurlijk ook mensen die tevreden zijn.Op mijn huidige leasewagen is er helaas geen trekhaak, dus ik ben aan het kijken naar andere oplossingen om mijn fiets mee te nemen zonder de zetels plat te moeten leggen. Heeft er iemand ervaring met zo'n fietsendrager dat geen trekhaak nodig heeft?
Of kijk ik beter eens naar mogelijkheden om toch nog een trekhaak te laten installeren achteraf? Wagen is een BMW 1 F40 dus geen idee of dat zelfs kan :/
Soms nog wat grenadine bij voor een smaakje, maar vaker niet dan wel. Dat maakt het toch weer wat plakkeriger.Maar dat is teveel, drank wordt daardoor minder goed opgenomen (isotone heeft zelfde samenstelling als uw bloed, hypertone niet)
Doe je dat gewoon in water (+beetje zout) of nog smaakje bij?
ik heb zoiets (op een sedan): https://www.amazon.co.uk/Mont-Blanc-Cycle-Carrier-RearDartmoor/dp/B00PQRHDHAOp mijn huidige leasewagen is er helaas geen trekhaak, dus ik ben aan het kijken naar andere oplossingen om mijn fiets mee te nemen zonder de zetels plat te moeten leggen. Heeft er iemand ervaring met zo'n fietsendrager dat geen trekhaak nodig heeft?
Of kijk ik beter eens naar mogelijkheden om toch nog een trekhaak te laten installeren achteraf? Wagen is een BMW 1 F40 dus geen idee of dat zelfs kan :/
Op mijn huidige leasewagen is er helaas geen trekhaak, dus ik ben aan het kijken naar andere oplossingen om mijn fiets mee te nemen zonder de zetels plat te moeten leggen. Heeft er iemand ervaring met zo'n fietsendrager dat geen trekhaak nodig heeft?
Of je leest mijn comment en bestelt een SeasuckerIn vele gevallen kan het wel in de wagen hoor, maar in bepaalde omstandigheden niet (reis, meerdere fietsen etc) en vandaar dat ik zoek naar een meer algemene oplossing.
Het dak vermijd ik liever denk ik
Die systemen met koorden had ik nog als andere optie, maar als ik dat al lees van krassen enzo, laat maar dan
Zal is moeten kijken naar mogelijkheden om een trekhaak te laten installeren, en anders zal het in sommige gevallen gewoonweg niet gaan.
Die kan je ook meenemen naar al je volgende wagensMaar die is toch gewoon op het dak?Of je leest mijn comment en bestelt een SeasuckerDie kan je ook meenemen naar al je volgende wagens
Iets waar ik toch niet zo gerust bij benMaar die is toch gewoon op het dak?Iets waar ik toch niet zo gerust bij ben
Zijn dat speciale boutjes? Anders zou ik gewoon nieuwe schoenplaatjes kopen waar je altijd een nieuwe set krijgt..
Juist ja... excuses. Ik ga er alleszins eentje kopen als de leasewagen (met trekhaak) ruimte maakt voor eentje zonder
Mijn broer heeft een seasucker voor 1 fiets en is daar heel tevreden van. Bij mij staat hij al een tijd in de winkelmand maar krijg ik het nog niet over mijn hart om op bestellen te klikken.
Als jij gewoon uw isotone drinkt en er wat gellekes bijkapt heb je geen isotone meer he. In je maag komt dat niet in een apart vakje terecht hoor. Je vult gewoon je andere bidon met water aan en zorgt dat je genoeg water drinkt om te zorgen dat je verhoudingen kloppen.Uw voedsel is aanvullend tov isotone. Als je hypertone doet dan ga je normaal last krijgen van uw maag, isotone neemt beter op
En als je telkens aanvult tot isotone dan heb je te weinig binnen
Op meeste cyclo's is toch ook gewoon isotone drank aanwezig?
In de winter kan je dat mss al eens doen ja (hypertone) maar anders is dat niet aan te raden.
Indien dat laatste waar is (ik spreek het niet tegen) zou dat willen zeggen dat er bij stevige ritten waar je 90g/u wilt halen je ook iets meer dan een liter water moet drinken... Dat zullen niet veel mensen halen denk ik.Als jij gewoon uw isotone drinkt en er wat gellekes bijkapt heb je geen isotone meer he. In je maag komt dat niet in een apart vakje terecht hoor. Je vult gewoon je andere bidon met water aan en zorgt dat je genoeg water drinkt om te zorgen dat je verhoudingen kloppen.
Per 8gr koolhydraten moet je gewoon 100ml water drinken. Als dat nu in je drank zit of in je gelleke of in je bar maakt niet uit he.
Isotone wordt sneller opgenomen dus is sneller uit uw maag.Als jij gewoon uw isotone drinkt en er wat gellekes bijkapt heb je geen isotone meer he. In je maag komt dat niet in een apart vakje terecht hoor. Je vult gewoon je andere bidon met water aan en zorgt dat je genoeg water drinkt om te zorgen dat je verhoudingen kloppen.
Per 8gr koolhydraten moet je gewoon 100ml water drinken. Als dat nu in je drank zit of in je gelleke of in je bar maakt niet uit he.
In uw maag is da allemaal 1 pot nat he. Vrij letterlijk dan. Lange wedstrijden zijn ook een gedoe, en inderdaad je moet veel drinken. Je moet je gewoon aan je verhoudingen houden, uit welke bron dat komt maakt niet zoveel uit. We zijn geen koeien met 5 magen he. Vaste voeding wordt sowieso traag opgenomen, de reden om toch een stuk uit vaste voeding te halen in meestal om het lege maaggevoel te verminderen omdat dit ook kan zorgen voor maagklachten. Als je daar echter enkel isotone drank bij drinkt gaat je verhouding toch scheef gaan en in lange wedstrijden kan dat problemen geven.Isotone wordt sneller opgenomen dus is sneller uit uw maag.
Geen idee hoe dat met gellekes zit, maar met vast voedsel wordt dat niet ineens een hypertone drank lijkt me
En drinken van bidon A (hypertone) en daarna van B (water) dat is toch ook een gedoe..
Als je puur op drank naar 90 wilt dan moet je wel veel veel drinken als je dat met 8gr/100ml wil doen.
Over het algemeen zit je goed met 80* gr koolh per liter wateren 400 tot 600mg natrium per uur.
)Maar je drinkt maar 0.5l/u dus zit je maar aan 40.In uw maag is da allemaal 1 pot nat he. Vrij letterlijk dan. Lange wedstrijden zijn ook een gedoe, en inderdaad je moet veel drinken. Je moet je gewoon aan je verhoudingen houden, uit welke bron dat komt maakt niet zoveel uit. We zijn geen koeien met 5 magen he. Vaste voeding wordt sowieso traag opgenomen, de reden om toch een stuk uit vaste voeding te halen in meestal om het lege maaggevoel te verminderen omdat dit ook kan zorgen voor maagklachten. Als je daar echter enkel isotone drank bij drinkt gaat je verhouding toch scheef gaan en in lange wedstrijden kan dat problemen geven.
Als je op een Ironman constant je voeding onder controle wil houden en je gebruikt voor een stuk een geconcentreerde bidon dan gebruik je die eigelijk zoals je gellekes zou gebruiken. Alleen moet je geen verpakking open doen, gelleke traag naar binnen werken en dan zoeken naar een dropzone voor uw papierke.
Je kan ook voeding van de organisatie aannemen. Maar meestal is het moeilijk om in de aero houding dat voedingslabel te lezen en dan te beginnen rekenen of je verhoudingen kloppenOver het algemeen zit je goed met 80* gr koolh per liter wateren 400 tot 600mg natrium per uur.
(ik had eerst 8 ipv 80 getypt)