Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oeie, dan voel ik mij aangesproken.Vandaag een ritje buiten in korte broek en korte mouwen, wat een genot. Dat ik met korte mouwen de uitzondering was tot daar aan toe maar wat ik zag rijden snapte ik echt niet.
Lange broeken, handschoenen, zelfs iemand met overschoenen en helmmuts. Hoezo kom je dan niet verzopen van het zweet thuis.
Pittige kost/km!Na 1200km zijn mijn GP5000 alweer naar de kloten. 2 keer lek gereden gisteren.
Was in de namiddag bij mij.Oeie, dan voel ik mij aangesproken.
Al vertrokken rond 8u30 dus dat is dan wel dan nog wat anders dan de fietsers die ik om 12u ben tegengekomen in korte outfit, dan zijn die ook gewoon een pak later vertrokken. Ik heb toch zeker niet te warm gehad in mijn wintertenue.
De 28mm versie van de gp5000 deed ik niet anders dan lekrijden. Vroeger met de 25mm nooit klachten gehad. Na 2 Buitenbanden heb ik ik opgegeven en een Pirelli gelegd. Iets hogere rolweerstand maar zou een stuk lekresistenter moeten zijn.Na 1200km zijn mijn GP5000 alweer naar de kloten. 2 keer lek gereden gisteren.
Hou het simpel, zoek op YouTube naar filmpjes van knappe vrouwen die het voordoenIemand die een goed core stability schema kan aanbevelen?
Het beste schema is hetgeen je consequent uitvoert.Iemand die een goed core stability schema kan aanbevelen?
Hou het simpel, zoek op YouTube naar filmpjes van knappe vrouwen die het voordoen
Iemand die een goed core stability schema kan aanbevelen?
En hoeveel keer in de week doe je die dan?Core-stability voor wielrenners
Core-stability voor wielrenners. Een sportarts heeft speciaal voor jou als wielrenner een schema gemakt om je core-stability (rompstabiliteit) te trainen).www.sportzorg.nl
Ik doe deze en helpen wel enorm.
2 keer Max 3 keer. De dagen dat ik niet fiets.En hoeveel keer in de week doe je die dan?
Ik reed vroeger met de 28mm GP5000 (met binnenbanden) - content van, wel af en toe lek inderdaad.Ik doe zo'n 5000km met een gp5000 als achterband, rond de 10k als voorband. Ik rij sinds 2021 met die banden en nog geen enkele keer lek gereden, wel tubeless.
De GP5000 is in de eerste plaats ook een pure raceband, met reden rijden oa Ineos en Uae er al hun koersen mee.
Als je nog met binnenbanden rijdt bestaan er uiteraard wel modellen met meer lekbestendigheid.
Ik reed vroeger met de 28mm GP5000 (met binnenbanden) - content van, wel af en toe lek inderdaad.
Momenteel rijd ik met Vittoria Zaffiro Slick 25 - zaten op de fiets toen die geleverd werd. Heel duurzaam, heel lekbestendig, maar helaas wat oncomfortabel met zijn 25mm en vooral weinig grip van zodra het maar ietwat nat/vuil ligt - verre van ideaal in Vlaanderen dus.
Iemand suggesties wat te leggen? 28-30mm, met binnenbanden (velgen niet tubeless compatible). GP5000 in all-weather variant? Vittoria corsa? Schwalbe Pro one?
Bij Pirelli wel goed opletten bij het aankopen hun namen liggen allemaal dicht bij elkaar met soms grote verschillen tussen de verschillende banden.