Het is geen deal, je moet op de site van SiS je regio op UK zetten ipv op EU en alles wordt gevoelig goedkoper. Dit was reeds zo voor Brexit en is nu nog steeds van toepassing.Kan je je gebruikte deal nog eens posten? Wel wat teruggegaan in dit topic, maar precies toch al even geleden.
Hoewel ik best wel al wat mtb-marathons heb gereden, heb ik mij nog nooit iets aangetrokken van voeding. Drinken meestal gewoon water. Eten wat er lag aan de voedingsstations, maar het meeste daarvan krijg ik niet binnen.
Ik blijf hopen dat de Alps Epic eind juni doorgaat en ga mijn voeding tijdens de race deze keer wat beter proberen aanpakken. Dus even op zoek gaan naar wat repen en sportdrank die ik ok vind.
Van de gels die ik al gegeten heb, vind ik het meeste wel lekker. Dus waar er een deal mee te pikken valt, is een meevaller.
Bij het vervangen van de batterij zijn 2 pinnetjes afgebroken, ik vermoed dat zij verbinding maakten en nu dus dood.

. Nu weet ik weer wat een luxe bak de enduro is tov een simpele hardtail. Dat hij maar snel gemaakt is. Uiteraard ook stevig op mijn gezicht gegaan.