Een goed seizoen draaien en vooral niet ziek worden. Vorig seizoen eigenlijk een geweldige winter gedraaid maar dan opeenvolgend een zotte virale buikinfectie gehad die mij volledig heeft uitgewrongen, dan corona en dan in september nog eens corona met een longonsteking. Net op het moment dat ik erdoor kwam.
Een goed seizoen is 3 overwinningen en hopelijk opnieuw een kampioenentrui. 2023 had ik er eentje en dat was plezant voor het ego. Bijna die van provinciaal gepakt vorig seizoen, maar gefnuikt door het ploegenspel.
Daarnaast weer een lange bikepacking doen in Europa en hopelijk beter weer dan vorig jaar in de Provence.
Ik heb altijd goeie dingen gehoord over Lake.
Ik rijd zelf al jaren op Gaerne. Ik heb smalle voeten en dat zijn schoenen voor smalle voeten. Ik koop mij elke 2 jaar op Tweedehands een nieuw paar en de maten blijven ook gewoon consistent hetzelfde. Kunt trouwens geweldige koopjes doen. Voor dit seizoen het model van vorig jaar van € 350 gekocht voor € 150 en waren gewoon nog nieuw. 't Zijn er veel die dat kopen, maar dat hun voeten te breed zijn.