Mr.Fingers
Well-known member
Ik zou al louter voor de Wahoo gaan, puur voor het gebruiksgemak (geen eindeloze menu's op een touchscreen).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een fiets dient om te gebruiken ehVandaag mijn fiets teruggekregen van de detailer (is gepolierd en vooral een keramische coating op). Wat een verschil (voor en na met lamp erop).
Ongeloofelijk hoe een nieuwe fiets eruit ziet.
Morgen die ik de ketting nog (squirt) en de dura ace remschijven en andere bandjes en klaar.
Moet nog een GPS kiezen, een wahoo roam vs een garmin edge 830. Beide hebben wel voor en nadelen...

Trager als in opstart of laden route? Want bij element is dat op 1sec, bij garmins van mensen waar ik mee samen rij duurt dat soms eewigheid (denk wel niet dat iemand een 830 heeft)Ik zou de 830 kopen, bij de 530 waren ze precies de 830 aan het bouwen en dachten ze nadien. Shit, nu moeten we dat nog met knoppen laten werken. 830 is een mega stap voorwaarts tov 820, wahoo aanhangers vergelijken vaak met een oude toestel. Een wahoo roam is gewoon een pak trager als een 830 en niet te vergeten, lelijk!![]()
)Een fiets dient om te gebruiken eh
En met een jaarlijkse valpartij kan die coating er wel eens snel af zijn
Ik zou voor de Garmin 530 of 830 gaan. Veel meer features en gewoon nog altijd de koning van de fitness gps-toestellen.

Iemand die weet hoe ik in garmin connect de hoogtemeters juist krijg van een koers. Net een gpx geupload van een vlakke rit en hij heeft bijna 1000hm aan in garmin connect.
Ik heb zonet de overstap gedaan van Wahoo (originele ELEMNT) naar de 530 en ben wel heel tevreden. Instellen is inderdaad een serieus werk maar eens alles goed staat vind ik het vlot werken. Opstarten is super snel, navigatie is veel beter dan de Wahoo en ClimbPro is fantastisch.Moet nog een GPS kiezen, een wahoo roam vs een garmin edge 830. Beide hebben wel voor en nadelen...
Naesen had ook eens gezegd dat hij op training niets van repen ofzo gebruikt.Een maat van me gebruikt enkel nog hammer in zijn bidons. Kan daarmee 100km rijden zonder dat hij iets van repen of gel moet eten.
Is persoonlijke voorkeur, maar als je links en meteen rechts moet dan is quasi elke keer de persoon met Garmin fout omdat die niet snel genoeg veranderd. Voor mij moet dat niet meer zijn dan een zwart-wit kruimelpad en dat meer dan 15u meegaat. Garmin van vriendin (Edge Explore maar is niet zoveel goedkoper) is een pak trager en veel sneller plat.heb zonet de overstap gedaan van Wahoo (originele ELEMNT) naar de 530 en ben wel heel tevreden. Instellen is inderdaad een serieus werk maar eens alles goed staat vind ik het vlot werken. Opstarten is super snel, navigatie is veel beter dan de Wahoo en ClimbPro is fantastisch.
Dat lijkt me ook af te hangen van hoe je het toestel instelt. Die automatische zoom is geweldig irritant en zet ik standaard uit, als ik ergens links en rechts moet heb ik voorhand al wel gezien welke richting ik uit moet.Is persoonlijke voorkeur, maar als je links en meteen rechts moet dan is quasi elke keer de persoon met Garmin fout omdat die niet snel genoeg veranderd. Voor mij moet dat niet meer zijn dan een zwart-wit kruimelpad en dat meer dan 15u meegaat. Garmin van vriendin (Edge Explore maar is niet zoveel goedkoper) is een pak trager en veel sneller plat.
Peperkoeken.Wat eten jullie bij lange ritten?
Ik heb vandaag nog eens 110 km gedaan, 2 sandwiches met confituur, 2 bananen een koek en wat van die isotone poeder in mijn water.
Kwam perfect uit, maar als er nog 20 km bijkwam had ik toch een hongerklop vrees ik.
Zou binnenkort meer richting de 150 willen gaan, dan kan ik misschien beter wat repen meenemen?
Volgens mij zijn de 530 en 830 wel snel genoeg hoor.Naesen had ook eens gezegd dat hij op training niets van repen ofzo gebruikt.
Is persoonlijke voorkeur, maar als je links en meteen rechts moet dan is quasi elke keer de persoon met Garmin fout omdat die niet snel genoeg veranderd. Voor mij moet dat niet meer zijn dan een zwart-wit kruimelpad en dat meer dan 15u meegaat. Garmin van vriendin (Edge Explore maar is niet zoveel goedkoper) is een pak trager en veel sneller plat.
Kan maar qua prijs zit een bolt dichter bij de Edge Explore dan bij een 530Volgens mij zijn de 530 en 830 wel snel genoeg hoor.