Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die repen eet je toch op en die sokken daar kuis je uw ketting meeAltijd zo irritant als je bij een webshop nog voor pakweg 5€ iets extra moet zoeken voor gratis levering.
Sportrepen en sokken genoeg ondertussen![]()

#firstworldproblems . Ik moet dan ook nog een goeie deal kunnen doen op die laatste €5Altijd zo irritant als je bij een webshop nog voor pakweg 5€ iets extra moet zoeken voor gratis levering.
Sportrepen en sokken genoeg ondertussen![]()

Goh ja, tis niet de lichtste, maar ik weeg zelf maar 63kg dus ik compenseer daar wel genoeg t.o.v. de andere fietsers meestalRaar dat je überhaupt niet voor de blauwe bent gegaan...
Die fietsenmaker bewijst u een dienst
Approx weight van 8,75kg schrik ik wel van. Zwaar fietske precies.

Fix: Die repen gooi je mee op de hoop en na een jaar ben je vervallen repen aant etenDie repen eet je toch open die sokken daar kuis je uw ketting mee![]()

Tranen in mijn ogen - ik ben niet alleen!!Fix: Die repen gooi je mee op de hoop en na een jaar ben je vervallen repen aant eten![]()
Is dit niet zo bij iedereen? Ik denk dat er geen enkel gelekke in mijn kast ligt dat niet vervallen isTranen in mijn ogen - ik ben niet alleen!!

Ik fiets uitsluitend op vervallen gellekes die op het werk anders weggesmeten worden.Is dit niet zo bij iedereen? Ik denk dat er geen enkel gelekke in mijn kast ligt dat niet vervallen is![]()

Zelf maken en je hebt er 30 voor.3 repen voor €5??? bij Wiggle heb ik er daar 7 voor...![]()
Tell us more, 15min heb ik er ook wel voor over!Zelf maken en je hebt er 30 voor.
Sinds een paar maanden maak ik mijn repen altijd zelf, kost me 15 minuten werk voor 20 repen te maken, met voedingswaarden waar je in de supermarkt/fietsenwinkel al snel 2-3 euro voor betaalt. Alles invriezen en gewoon eentje of twee uithalen als je gaat fietsen.
Dat is hoe lang het duurt eer de chantage op zijn vrouw werkt, en zij 4,5 uur in de keuken staat om die godverdomse kutrepen te maken zodat hare vent op zondag kan gaan fietsen.Tell us more, 15min heb ik er ook wel voor over!
Ja repen koop ik eigenlijk niet, die maak ik ook zelf als ik tijd en goesting heb. Anders pak ik wel iets anders mee. Ik bedoelde eigenlijk gellekes.Zelf maken en je hebt er 30 voor.
Sinds een paar maanden maak ik mijn repen altijd zelf, kost me 15 minuten werk voor 20 repen te maken, met voedingswaarden waar je in de supermarkt/fietsenwinkel al snel 2-3 euro voor betaalt. Alles invriezen en gewoon eentje of twee uithalen als je gaat fietsen.
Recept?Zelf maken en je hebt er 30 voor.

Lichtjes naar achter kantelen lijkt mij echt heel slecht eerlijk gezegd. Ik zou gaan voor zo horizontaal mogelijk, en als je erg diep zit mss een halve graad naar voren gekanteldAnder zadel gestoken, al even kort ritje mee gedaan en zit wel beter, maar ben er nog niet uit hoe ik hem beste kantel (of horizontaal zet)
Op mijn vorige schoof ik precies altijd beetje naar voor dus dan is lichtjes naar achter gekanteld misschien beter.
Je zadel naar achter kantelen is gewoon zo slecht. Je gaat niet alleen meer druk creeren op een plaats waar je, zeker als man, echt geen druk wil, maar ook: je kantelt je bekken naar achter waardoor je in je rug eigenlijk extra spanning gaat creeren omdat je toch naar voor gebogen zit om aan je stuur te kunnen... hoe minder spanning op je lichaam (zeker u rug) hoe beter.Ander zadel gestoken, al even kort ritje mee gedaan en zit wel beter, maar ben er nog niet uit hoe ik hem beste kantel (of horizontaal zet)
Op mijn vorige schoof ik precies altijd beetje naar voor dus dan is lichtjes naar achter gekanteld misschien beter.

Zelfs in professionele wielerploegen waar alles gesponsord wordt, maken ze veel van de bevoorrading zelf.Tell us more, 15min heb ik er ook wel voor over!
www.triathlon365.nl