AgeofAI
Well-known member
"Ik ken een aantal Amerikanen en ik heb online fora bezocht en wat filmpjes bekeken, dus ik ben expert."
"Je vindt mijn mening simplistisch, dus je bent een extreem-linkse radicaal met oogkleppen op."
Ik ben al in 21 staten geweest in de VS, en ken er overal wel mensen, vrienden, ex-collega's,... zowel democraten als republikeinen. Dan moet ik, volgens jouw logica, een grotere expert zijn dan jij. For the record, ik beweer helemaal geen expert te zijn. Het is niet omdat we een paar tientallen Amerikanen kennen, dat je daar conclusies uit kunt trekken voor de ganse Verenigde Staten zoals jij hier aan het doen bent.
Ik maak hier geen enkel oordeel over wie deze verkiezingen had moeten winnen. Ik zeg alleen maar dat je analyse compleet lachwekkend is. Je ziet enkel wat je wil zien, en je verkoopt het als de enige waarheid.
Negeer alle polls maar waarin de door mij genoemde onderwerpen steeds bovenaan het lijstje uitkwamen bij de Amerikanen. Economie en migratie op kop.
Een meerderheid van de Amerikanen heeft gisteren gestemd om een andere weg in te slaan.
Hebben ze dat enkel gedaan omdat Trump zo'n mooie smoel en aandoenlijke persoonlijkheid heeft, en Kamala weinig charisma uitstraalt? Neen, het gaat vooral over beleid en de impact daarvan op hun dagdagelijks leven.
Het volk heeft gekozen, accepteer het (of niet).
Laatst bewerkt:

als +1 voor een post en
voor een verhelderende of interessante post waar je het niet noodzakelijk mee eens bent. De moderatie beslist wanneer het gaat om misbruik, en dat gaat dan over een reaction die een onderbouwde post hoort te zijn, het ironisch gebruik of als het is om uit te dagen. Zo zal de
hier quasi altijd misbruik zijn, een
als uitlachsmiley ook.