Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ik mijn veloof in de mensheid helemaal kwijt ben. Hoe kunnen zoveel mensen zo slecht zijn?
Slecht en racistisch niet. Dom daarentegen…Misschien zijn meer dan 70 miljoen Amerikanen niet gewoon slecht/dom/racistisch/...?
Allee, het is maar een optie
Was er ook niet in 2020 enorm veel woke?Vele latino's en black voters hebben wellicht thuis gebleven. Waar de MAGA-aangang wel ging stemmen op het platteland
Slecht en racistisch niet. Dom daarentegen…
Vele latino's en black voters hebben wellicht thuis gebleven. Waar de MAGA-aangang wel ging stemmen op het platteland
Eerlijk, het zijn toch eigenlijk boeiende tijden waarin we vertoeven.
Of het goede tijden (zullen) zijn, dat is dan weer iets anders.
Ja kijk Trump kan wel A zeggen maar als de grote investeerders B zeggen wat wordt het dan?Net op het VTM nieuws: De electrificatie van Amerika gaat teruggedraaid worden met Trump als klimaatontkenner.
Maar met schaduwpresident Musk zou je toch het tegenovergestelde verwachten, nee?
Zou het dan toch kloppen dat die gemeenschappen liever geen vrouw willen ? (Alhoewel Mexico nu een vrouwelijke president heeft.)Ik denk het toch niet.
Mensen als dom wegzetten is natuurlijk de makkelijke optie.
Maar als we geen begrip tonen waarom mensen stemmen zoals ze doen vind ik dat nu ook niet zelf een slimme keuze.
Van wat blijkt nu gaat Trump er op vooruit bij blacks en latinos.
Zou toch maar eerlijk zijn met het precedent dat gezet is vorige keer.
) afschrijven als het Trump effect ?Of dit goed of slecht nieuws is voor Europa? We shall see. Maar het is wel een 'wake up' call.