De VS heeft gekozen: Trump stelt kabinet samen

Maar ja, mss goed voor Europa om zelf onze boontjes es te beginnen doppen.
Neen, niet goed. Zie jij ons een onafhankelijk defensieapparaat e.a dingen opzetten tegen januari?

We hebben geen 4 jaar tijd, maar 2 maanden om te leren hoe we onze boontjes moeten doppen.

Lang geleden dat een nummer nog eens zo toepasselijk was:

It's not the right time to be sober
Now, the idiots have taken over
Spreading like a social cancer, is there an answer?

Mensa membership conceding
Tell me why and how are all the stupid people breeding?
Watson, it's really elementary
Industrial revolution
Has flipped the bitch on evolution
The benevolent and wise are being thwarted, ostracized
What a bummer
The world keeps getting dumber
Insensitivity is standard
And faith is being fancied over reason

Darwin's rolling over in his coffin
The fittest are surviving much less often
Now, everything seems to be reversing, and it's worsening
Someone flopped a steamer in the gene pool
Now, angry mob mentality is no longer the exception, it's the rule
And I'm startin' to feel a lot like Charlton Heston
Stranded on a primate planet
Apes and orangutans that ran it to the ground
With generals and the armies that obeyed them
Followers following fables
Philosophies that enable them to rule without regard

There's no point for democracy when ignorance is celebrated
Political scientists get the same one vote as some Arkansas inbred
Majority rule, don't work in mental institutions
Sometimes, the smallest softest voice carries the grand biggest solutions

What are we left with?
A nation of god-fearing pregnant nationalists
Who feel it's their duty to populate the homeland
Pass on traditions
How to get ahead religions
And prosperity via simpleton culture

1 - Biden wou niet opstappen. Ze hebben hem gedwongen.
2 - Biden heeft altijd gezegd dat hij de enige was die Trump kon verslaan (ook met de slechte pollcijfers van eerder dit jaar).

Ik denk dat hij idd vooral heel teleurgesteld zal zijn. Hopelijk kan hij er ergens vrede mee nemen voor de weinige tijd die hem nog zal resten op deze planeet.
Idd. Als ik hem was, ik zou volgende keer ook niet meer opkomen, neh!

Neen, niet goed. Zie jij ons een onafhankelijk defensieapparaat e.a dingen opzetten tegen januari?

We hebben geen 4 jaar tijd, maar 2 maanden om te leren hoe we onze boontjes moeten doppen.

Het zal toch moeten. Als het weer 4 jaar Dems is dan doen we hier in Europa gewoon weer niks en vallen we weer in slaap.

Ach, de democraten gaan het ook nooit leren. Zuur, maar dit is ook democratie.

Putin wrijft in zijn handjes en Europa is in zijn broek aant kakken.

Zo'n dingen werken vaak averechts.

Maar goed, ik geef grif toe dat alles hier in Noord Amerika erg gekleurd is qua nieuws. Misschien gebeurde dit bij Obama ook en viel het me gewoon niet op toen. Het is wel die gekleurde media waar de kiezers zich op baseren. En dan is het niet verwonderlijk dat Harris niet zomaar automatisch wint helaas. Dat wil ook niet zeggen dat de meeste Amerikanen grote Trump fans zijn. Er wordt vaak voor de partij ipv de persoon gestemd ook.

Allez, het plannetje dat Harris den Hunter ging pardonneren gaat niet meer door. Nu gaat Biden het alsnog moeten doen, ook al heeft hij beloofd daar nooit in tussen te komen (want Harris ging het voor hem doen op 20 januari 2025).

Trump en aanhangers gaan uiteraard ook hun pardon krijgen nu.

Zo'n dingen werken vaak averechts.

Maar goed, ik geef grif toe dat alles hier in Noord Amerika erg gekleurd is qua nieuws. Misschien gebeurde dit bij Obama ook en viel het me gewoon niet op toen. Het is wel die gekleurde media waar de kiezers zich op baseren. En dan is het niet verwonderlijk dat Harris niet zomaar automatisch wint helaas. Dat wil ook niet zeggen dat de meeste Amerikanen grote Trump fans zijn. Er wordt vaak voor de partij ipv de persoon gestemd ook.
Maar de partij IS Trump. De aloude Republikeinse partij bestaat niet meer.

Allez, het plannetje dat Harris den Hunter ging pardonneren gaat niet meer door. Nu gaat Biden het alsnog moeten doen, ook al heeft hij beloofd daar nooit in tussen te komen (want Harris ging het voor hem doen volgend jaar).

Trump en aanhangers gaan uiteraard ook hun pardon krijgen nu.

Zou hij de capitoolbestormers vrijlaten denk je?

Jamaar volgens Trump heeft hij in 2020 ook gewonnen hee. Waardoor hij eigenlijk niet had kunnen winnen vandaag want illegaal, maar soit.

Nuja hij won wel van vrouwen als Nikki Haley en wie weet ik nog. Want de Republikeinen hadden wel primaries, itt de Democraten.
Niks zegt dat je geen drie keer mag Innen, je mag enkel niet drie keer in gezworen worden als president.

Ik vraag me nu wel af of Trump in 2028 nog vice president kan worden als hij nu president wordt

Ik vraag me nu wel af of Trump in 2028 nog vice president kan worden als hij nu president wordt
Neen, dat mag niet.

Is vroeger regelmatig ter sprake gekomen met voorstellen om Obama als VP te nomineren na z'n presidentschap. Gezien je op ieder moment moet kunnen overnemen (en dus ingezworen worden) moet je eligible zijn voor het presidentschap. Dus Obama mag niet, en straks Trump ook niet.

Twaalfde Amendement:
But no person constitutionally ineligible to the office of President shall be eligible to that of Vice-President of the United States.

Niks zegt dat je geen drie keer mag Innen, je mag enkel niet drie keer in gezworen worden als president.

No way dat Trump ooit vice president wilt worden van iemand, ook al zou hij achter de schermen zelf de touwtjes in handen hebben. Dat zou zijn ego nooit toelaten.

Terug
Bovenaan