Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daar heb je gelijk in.Sowieso: arm Amerika. Het feit alleen al dat het close is…
Hetzelfde hier, maar ik zit hier met een laptop met vtm nieuws, ipad met de vrt en een tv met CNN opHier nog 3u eer hij gaat… zou beter ipad nog wat wegleggen.. maar ja.. adrenaline![]()

Vtm volgt cnn echt grappigHetzelfde hier, maar ik zit hier met een laptop met vtm nieuws, ipad met de vrt en een tv met CNN op![]()
Begint er idd steeds minder goed uit te zien. Een aantal strijdstaten toch eerder neigend naar Trump, Harris moet nu hopen dat de opkomst hoog genoeg is in de steden in de noordelijke strijdstaten, hoger dan verwacht en hoger dan de opkomst in de landelijke countys van die staten..Trump verassend sterk in Virginia
Elke keer ik refresh gaat het nu een percentje lagerDe needle op 69% trump nu op nytimes, nuja nog veel te vroeg. Wachten op swingstates.
. Hopen dat die 69% zijn maximum zal zijn deze avondNet 70Elke keer ik refresh gaat het nu een percentje lager. Hopen dat die 69% zijn maximum zal zijn deze avond

Idd, wordt wat weinig aandacht gegeven maar zal straks ook heel bepalend zijn voor het beleid dat er gaat komen.Cruz en Scott winnen herverkiezing voor de senaat in Texas en Florida, wat eigenlijk de enige twee kansen waren voor de Democraten om een zitje te flippen.
Die naald stond in 2016 voor het grootste deel van de avond op Hillary Clinton.Die voorspellingen gelijk de NYT Needle betekenen juist veel omdat ze al kijken naar de trend in partiele resultaten. Dat Trump daar al 69% ‘kans’ heeft en die naald steeds verder zijn kant uitgaat, vind ik wel significant.