De VS heeft gekozen: Trump stelt kabinet samen

Oei, het is weer aan het gebeuren :unsure:

OVSE stuurt ook al waarnemers naar de VS, maar dat deden ze blijkbaar al vaker. Je hoort wel van waarnemers op verkiezingen in landen met een dubieuze democratische traditie, maar daar hoort de VS dan blijkbaar ook bij.

OVSE stuurt ook al waarnemers naar de VS, maar dat deden ze blijkbaar al vaker. Je hoort wel van waarnemers op verkiezingen in landen met een dubieuze democratische traditie, maar daar hoort de VS dan blijkbaar ook bij.

Dat gebeurt hier toch ook (Belgie/EU)? OVSE doet dacht ik de interne verkiezingen (binnen de OVSE). En de EU de verkiezingen die daar buiten vallen (Als ze toelating krijgen natuurlijk om een kijkje te nemen)

Kunnen de VS verkiezingen uiteindelijk niet volledig gereduceerd worden tot Pennsylvania? Nog anderhalf uur voor de bureaus daar dicht gaan.

Waarnemers waren hier inderdaad ook in juni. Niet in oktober.

Kunnen de VS verkiezingen uiteindelijk niet volledig gereduceerd worden tot Pennsylvania? Nog anderhalf uur voor de bureaus daar dicht gaan.

Waarnemers waren hier inderdaad ook in juni. Niet in oktober.
Slimme mens.

Ja ik denk ook dan Pennsylvania de doorslag gaat geven tenzij er uitzonderlijke staten vallen. West-Virginia lijkt nu toch Trump gestemd te hebben ddus je statement klopt. :)

Persoonlijk vind ik Trump hetzelfde als Jean-Marie Dedecker. :)

Op CNN zoomen ze in op de stemresultaten van counties en in stedelijk gebied lijkt Trump voorlopig toch vrij consequent te overperformen in vergelijking met 2020. Een eerste aanwijzing?

De Republikein scoort altijd goed bij de eerste resultaten uit van die kleine counties. Duurt altijd wat langer voor de Democraat ook begint te scoren.

Maar akkoord, eerste resultaten lijken voor Trump vrij consistent een betere score dan 2020 aan te tonen. Kan evenwel nog geen conclusie uit getrokken worden. Kan bijvoorbeeld zijn dat hij wel wint, maar niet genoeg wint.

Nog 5 minuten voor Penn sluit, en dan begint het echt.

Texas zit hier iedere minuut van kleur te veranderen tot hiertoe, lekker spannend zelfs voor een rode staat!

Lijkt voorlopig dat het effectief op de strijd staten aan zal komen, met zoals verwacht Pennsylvania als de beslissende staat.

Terug
Bovenaan