Au79
Well-known member
Andere pet maar wel nog steeds dezelfde persoon héDan ga je er wel vanuit dat hij de voorzitter is die die beslissing neemt wanneer hij de functie van informateur uitvoert...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Andere pet maar wel nog steeds dezelfde persoon héDan ga je er wel vanuit dat hij de voorzitter is die die beslissing neemt wanneer hij de functie van informateur uitvoert...
Chez nous, maar die blijven (gelukkig) steken op 2,8%.Is het probleem niet dat de Waalse politiek gewoon bizar is. Door dat cordon mediathique bestaat er gewoon geen radicaal-rechtse partij. Terwijl er in Wallonie wel degelijk zo een mensen bestaan he. Die stemden op de PS, maar zijn nu geswitcht naar MR.
Je gaat mij niet zeggen dat onze meester strateeg morgen niet kan aankondigen dat hij aftreed als voorzitter en dit overlaat aan theo franken om zich ten volle te concentreren op zijn functie als informateur. Om het spelletje blufpoker beter te kunnen spelen in die federale regeringsvorming of die gewoon op te blazen op het moment dat MR en les engagées die institutionele hervormingen blijven afhouden.Andere pet maar wel nog steeds dezelfde persoon hé
Tis altijd moeilijk om van 0 een partij op te richten zonder media-aandacht. Voor U heeft het ook niet gehaald.Chez nous, maar die blijven (gelukkig) steken op 2,8%.
Is vooral zeer bitter voor VB: ze gaan het niet als stok kunnen gebruiken naar aanloop van de gemeenteraadsverkiezingen. En N-VA kan hun argument van 2019 terug bovenhalen: het is aan VB om een 3de partij te overtuigen.Is toch ook totaal niet relevant die meerderheid of gelooft er nu werkelijk iemand dat N-VA hun kar hieromtrent 180 graden zal keren?
Wat zou daar de toegevoegde waarde van zijn?Je gaat mij niet zeggen dat onze meester strateeg morgen niet kan aankondigen dat hij aftreed als voorzitter en dit overlaat aan theo franken om zich ten volle te concentreren op zijn functie als informateur. Om het spelletje blufpoker beter te kunnen spelen in die federale regeringsvorming of die gewoon op te blazen op het moment dat MR en les engagées die institutionele hervormingen blijven afhouden.
Wat zou daar de toegevoegde waarde van zijn?
En dan nog, waarom zou den Theo ineens wel bereid zijn tegen de partijlijn in?
Is vooral zeer bitter voor VB: ze gaan het niet als stok kunnen gebruiken naar aanloop van de gemeenteraadsverkiezingen. En N-VA kan hun argument van 2019 terug bovenhalen: het is aan VB om een 3de partij te overtuigen.

beetje ernstig blijven, hé:BDW moet bekijken of VB niet mee moet besturen. Er moeten drastische maatregelen genomen worden tegen massa-immigratie. In BDW zijn eigen stad haalt pvda 20%, een gevolg van de omvolking waar VB bij zweert.

De Wever is nog geen premier hé, maar ook: ik heb dit nu al een paar keer gelezen, maar heeft De Wever al effectief gezegd dat hij stopt als voorzitter als hij premier wordt?Benieuwd wie nu de nieuwe voorzitter van N-VA zal worden
| 2024 | 2019 | |
| Ingeschrevenen | 4.913.718 | 4.838.566 |
| Opkomst | 93,53% | 92,16% |
| Blanco/ongeldig | 4,70% | 4,95% |
| Geldige stemmen | 4.379.440 | 4.238.274 |
Hoe bedoel je? Hierin ben ik precies even niet mee? Ze gaan er qua zetel-saldo toch ook fors op vooruit?- Vooruit:
Gaat sterk 'Vooruit', maar gaan niet vooruit in zetels. Is zelfs geen kwestie van net niet, is gewoon een kwestie van andere partijen die hun zetels beter gebruiken + Team Fouad Ahidar die een "gemakkelijke" zetel binnenhaalde (Vooruit zal zelf zeggen dat ze een zetel erbij krijgen, wat klopt tegenover de eindstand in het parlement, maar niet tegenover de vorige verkiezingen).
De Wever is nog geen premier hé, maar ook: ik heb dit nu al een paar keer gelezen, maar heeft De Wever al effectief gezegd dat hij stopt als voorzitter als hij premier wordt?
Ik weet dat het niet de gewoonte is in dit land, dat de premier geen partijvoorzitter is, maar het kan weldegelijk. Di Rupo is ook titelvoerend voorzitter gebleven indertijd.
Kijk eens hier:Hoe bedoel je? Hierin ben ik precies even niet mee? Ze gaan er qua zetel-saldo toch ook fors op vooruit?