En wie pleit daarvoor?Tja, voorstander van onverdoofd slachten en aanhanger van Hamas, dus je ziet op wat voor soort standpunten er hier gestemd wordt. We moeten de migratiesluizen nog wat verder openzetten ...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wie pleit daarvoor?Tja, voorstander van onverdoofd slachten en aanhanger van Hamas, dus je ziet op wat voor soort standpunten er hier gestemd wordt. We moeten de migratiesluizen nog wat verder openzetten ...
Waar is dat dan?
Slayerbe wilt gewoon zeggen dat het ook in zijn gemeente het geval is.Waar is dat dan?
Ja niemand hopelijk hè. Maar je ziet wel wat voor toestanden er kunnen onstaan wanneer je teveel volk binnenpakt dat een totaal ander wereldbeeld heeft. Ik vind dit eerlijk gezegd een schokkend resultaat voor onze hoofdstad.En wie pleit daarvoor?
Imo is de migratie het probleem niet maar hoe men met die migratie om gegaan is.Ja niemand hopelijk hè. Maar je ziet wel wat voor toestanden er kunnen onstaan wanneer je teveel volk binnenpakt dat een totaal ander wereldbeeld heeft. Ik vind dit eerlijk gezegd een schokkend resultaat voor onze hoofdstad.
Welke toestanden? Een zetel in een deeltje van het land voor mensen die anders denken dan jij?Ja niemand hopelijk hè. Maar je ziet wel wat voor toestanden er kunnen onstaan wanneer je teveel volk binnenpakt dat een totaal ander wereldbeeld heeft. Ik vind dit eerlijk gezegd een schokkend resultaat voor onze hoofdstad.
"Nen boom dient om te kappen!!!"Joke Schauvliege WTF zeg wie stemt daar nog op![]()

Als dat andersdenken wilt zeggen waarden aanhangen die haaks staan op de westerse waarden dan ja. Dan is dat op zijn minst een schrikwekkende evolutie.Welke toestanden? Een zetel in een deeltje van het land voor mensen die anders denken dan jij?
Welke toestanden? Als je die hun programma leest zijn ze minder conservatief dan VBJa niemand hopelijk hè. Maar je ziet wel wat voor toestanden er kunnen onstaan wanneer je teveel volk binnenpakt dat een totaal ander wereldbeeld heeft. Ik vind dit eerlijk gezegd een schokkend resultaat voor onze hoofdstad.

Die Hannelore... "Hoe voelt u zich???" djees... -_-'Die journalistenZo fucking cringe eigenlijk.
Zouden we terug een " zet die ploat af" krijgen?
Eerder een “busje komt zo” momentje.Zouden we terug een " zet die ploat af" krijgen?

Ik snap niet wat ze daarmee bedoelen. Willen ze zeggen dat ze van hun partij is of van oost-Vlaanderen of van een specifieke gemeente?Hier stonden ook borden bij binnenrijden van het dorp "Joke is van ons". Ik vroeg mij altijd af of die "is" niet het woord teveel was in die zin.