Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nochtans is er niks Vlaamser dan verzuurde reacties.Jaja je mag gerust antivlaanderen zijn.
Maar dit is ff hun moment dus niet te zuur aub.
2 keer het Vlaamse volkslied in 5 minuten lolCringe 2
Dan is er toch nog een beetje vlaams aan die antistemmers hierNochtans is er niks Vlaamser dan verzuurde reacties.

Langs de andere kant is het wel de enige bestuurspartij die niet afgestraft isNVA winnaar, tot daar aan toe. Maar "de" grote winnaar, vind ik wat gek. Ze zijn quasi-stabiel en de grootste. Zeker een mooie verwezelijking.
Ofja, meestal spreekt men over winnaars bij stijgers. Daarmee dat ik het wat vreemd vind. Dat is hier niet het geval, de stijgers zijn VB, Vooruit & PVDA.
In een vacuum zijn ze zeker "de winnaar". Maar wou er gewoon even attent op maken dat de betekenis van winnaar elke verkiezing en naargelang partij altijd wel anders wordt ingevuld.
resultaten van groen...Amai, vanwaar de haat voor het Vlaamse volkslied?
Toch niets mis met zegepralend grijnzen op 's vijands trillend lijk?Amai, vanwaar de haat voor het Vlaamse volkslied?
Beschouw je vooruit dan niet als bestuurspartij?Langs de andere kant is het wel de enige bestuurspartij die niet afgestraft is
Dat ze van de partij is... denk ikIk snap niet wat ze daarmee bedoelen. Willen ze zeggen dat ze van hun partij is of van oost-Vlaanderen of van een specifieke gemeente?

Ik denk vooral dat de N-VA'ers al wa meer gezopen hadden want het was niet echt... euhm, hoe zeggen ze dat weer? Toonvast?De NVA’ers waren wel beter in enthousiast zingen precies

Ik ben sowieso geen fan van volksliederen maar daarnaast vind ik het ook wat raar dat je enerzijds rationele argumenten aanhaalt voor Vlaamse onafhankelijkheid maar langs de andere kant wel volop inzet op de emotionele en romantische kant van het nationalisme met volksliederen, vlaggen, herdenkingen en dubieuze geschiedenis. Beetje cultachtige vibes.Amai, vanwaar de haat voor het Vlaamse volkslied?
Mea culpa. Die had ik vergeten. Die zijn inderdaad de winnaar onder de bestuurspartijen (wel federaal natuurlijk).Beschouw je vooruit dan niet als bestuurspartij?
Is dat een serieuze vraag? Omdat het Vlaams-nationalisme al jaar en dag gehuwd is met een rechtse ideologie, waarbij mensen die niet hetzelfde denken niet als échte Vlamingen worden beschouwd. Het is een negatief nationalisme, geen positief. Gecombineerd met de jarenlange besmeuring door extreemrechts, collaboratie, racisme en separatisme, ... en is het dan zo bizar dat een groot deel van de Vlamingen daar niet warm van wordt?Amai, vanwaar de haat voor het Vlaamse volkslied?
Ik denk niet dat veel mensen stemmen op NVA of VB omdat ze per se een onafhankelijk Vlaanderen willen maar vooral omdat ze liberaal zijn (NVA) en strengere immigratie willen (VB). Dat Vlaams gedoe komt er dan maar wat bij maar boeit denk ik voor veel stemmers eigenlijk niet echtAmai, vanwaar de haat voor het Vlaamse volkslied?