Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Caro (16) kon niet enkel voor Europees Parlement stemmen maar ook voor Kamer en Vlaams Parlement: "Niet gemeld, maar ik vond het raar" | VRT NWS Nieuws
Verschillende minderjarige kiezers hebben foutief voor alle niveaus hun stem kunnen uitbrengen, en niet enkel voor de Europese lijst. Dat blijkt uit meldingen die VRT NWS heeft gekregen van jongeren uit verschillende Vlaamse provincies en Brussel. Binnenlandse Zaken wijt dit aan "een unieke...www.vrt.be
Bleu zal je hem ook niet krijgen.Hier van hetzelfde!
Hopelijk geen zwarte zondag voor m'n biefstuk![]()

Bleu zal je hem ook niet krijgen.![]()
![]()
eerste resultaat, Heist o/d Berg voor Vlaams parlement (maar 2,6 percent geteld)
Die willen politieke traantjes zien.Wat is nu de bloody meerwaarde om op basis van 7% van de resultaten aan de gebeten hond OVLD te gaan vragen dat het toch wel niet een blauw bloedbad is of moet zijn en of daar gevolgen aan hangen voor de partijleiding.
Je zou die journalisten een knebbeke geven.
Of het feit dat den Connor aan het tenissen is en of hij minister moet worden of... jongens jongens jongens maak er eens iets interessanters van... dan deze bloedarmoede.
Vtm is van 8 uur deze morgen al begonnen, vrt pas van tegen de middag dacht ik, dus beginnen zeker niet gelijk.Of begin die uitzending gewoon om 15:00, maar ja als VRT begint moet VTM beginnen en vice versa
Bij TVG aan de ontbijttafelVTM was wel echt enorm cringe deze voormiddag, dat vreemd familiair doen met politici is echt raar

Omdat ze de landstalen niet beheersen zeker en de job dan weigeren?Ik moest vaststellen dat in mijn kiesbureau van mijn woonplaats waar 50% van de bevolking van niet Belgische komaf is, er enkel Belgische blanke bijzitters en voorzitter zaten.![]()
Dat wordt vlaams belang bij uIk moest vaststellen dat in mijn kiesbureau van mijn woonplaats waar 50% van de bevolking van niet Belgische komaf is, er enkel Belgische blanke bijzitters en voorzitter zaten.![]()

Oh no.Ik moest vaststellen dat in mijn kiesbureau van mijn woonplaats waar 50% van de bevolking van niet Belgische komaf is, er enkel Belgische blanke bijzitters en voorzitter zaten.![]()
Same hier. Terwijl in de andere rij tussen 50 en 100 man stond te wachten.Aan de ingang stond een rij, vrouw vroeg welk stembureau en ik mocht iedereen voorbij steken en onmiddellijk stemmen (met commentaar van ene in die rij "dat is toch niet eerlijk"). Bizar dat verschil tussen die bureaus.