De Verhulstjes Seizoen 1

Ik vond het van begin tot eind zagen en klagen terwijl het een hoop verwende nesten zijn die in absolute luxe leven.

Veel precies in scène gezet ook. 'Oh nee, we moeten onze kamer opruimen die we als absolute luxebeesten 2 jaar terug gewoon achter lieten vol rommel!'
'Ah nee, daar is geen tijd meer voor.'
-> weer 5 minuten heel interessante tv gemaakt...

Dan wat gezaag over een beker in een auto, hoeveel gram kaas er in de kaasfondue moet, ...
Pfff...

Af en toe ook het gevoel dat ik naar Het Geslacht De Pauw aan het kijken was. Maar daar was snobisme en hoogheidswaanzin net de grap.
U vermommen en de poetsvrouw laten schrikken. Haha, grappig...
Die was 'deel van de familie' en bleek daar dan in een hoekje apart te eten.

Vogels die op hun balustrade schijten en waar ze volgens hen alleen maar last van hebben: doe die dan weg hé!
Werkmannen die een vochtprobleem proberen fiksen en daarbij zoveel lawaai maken dat Gert zijn sudoku niet in alle kalmte kon oplossen. Tiens, had hij dan echt gedacht dat er een geluiddemper op die mannen hun drilboor/haakse slijper stond? :rolleyes:

Als je niets interessant meemaakt of te vertellen hebt, maak dan geen realityshow...

Stuk ivm Marie dat iets moest inspreken leek me er enkel in geplaatst om reclame te maken voor hun nieuwe hotel.

Hopelijk volgende week leuker of ik haak af. :p
Dit
5 minuutjes kijken was ook voldoende voor mij
Contrast met het aansluitende 'De Weekenden' op Canvas, waar het over mensen van vlees en bloed gaat, kan bijna niet groter zijn
Niets tegen Gertje en co, maar ik pas ook voor de zoveelste saaie reality soap. NEXT!

Ik zie het ook wel graag af, wel sympathieke mensen uiteindelijk. Vraag mij wel af welke incentive die hebben om zo hun privé op TV te gooien (ook al zal het voor een stuk wel scripted zijn). Voor het geld zal het wel niet zijn?

Ik zie het ook wel graag af, wel sympathieke mensen uiteindelijk. Vraag mij wel af welke incentive die hebben om zo hun privé op TV te gooien (ook al zal het voor een stuk wel scripted zijn). Voor het geld zal het wel niet zijn?
Goeie vraag. Misschien om Viktor en Marie nog wat bekender te maken? Of ze staan gewoon graag in de belangstelling, dat kan ook. Als ze daar zelf geen probleem mee hebben, why not hé

Dank u, je doet me denken aan iets anders wat ik overdreven stoefferig vond. :p
Hun honden in de garage vrij laten rondlopen terwijl ze weten dat ze ook aan hun auto's durven krabben.

WTF...

Versta me niet verkeerd ook. In andere programma's vind ik hem ook een toffe peer en ik gun hem al zijn rijkdom.
Hij nam het risico en heeft er waarschijnlijk keihard voor gewerkt. Maar in dit format vind hem minder passen.
Dat is nogal typisch lijkt me voor rijke mensen.. Ik heb een ook die ook smoorrijk is en heeft een nieuwe mercedes. Zegt hij: "mja mijn kleinkind zit daar soms eens tegen met zijn fiets, maarja je kan daar ook niet kwaad voor zijn e"

Voor hun privé-rekening niet neen, het is niet dat ze honger moeten lijden. Ik denk echter wel dat het voor hun bedrijven wél interessant is dat er wat extra inkomsten zijn in een zéér moeilijk jaar binnen hun sector (boekhoudkundig/fiscaal gezien). Maar ok, zelfs dan gaan die bedragen die betaald worden niet gigantisch hoog zijn :)

Goeie vraag. Misschien om Viktor en Marie nog wat bekender te maken? Of ze staan gewoon graag in de belangstelling, dat kan ook. Als ze daar zelf geen probleem mee hebben, why not hé
Ik denk idd dat ze vooral Viktor nog willen lanceren. Die heeft al vanalles geprobeerd van programma's maar komt er precies toch niet helemaal door.

Tgoh, die Victor duikt meer en meer op in brolprogramma's zoals Love Island (of toch iets in die aard). En aangezien Marie de nieuwe Gertje geworden is lijkt me dat dit programma niet het doelpubliek is dat zij moet bereiken.

Daar ging nu toch wel een speciale sfeer zo?
Zeer gekunsteld, maar misschien omdat ze zich te veel bewust zijn van de cameraploegen?

(en aaaargh... dat interieur van die villa lijkt nergens op... )

Ik denk dat uw verwachtingen bij een "reality reeks" verkeerd liggen. Of ge moet verwacht hebben dat ze elke dag met een helikopter naar 't werk gingen.

Als je victor vlogdown of hoe noemt het juist op youtube gezien hebt dan merk je wel dat dit echt gewoon een verlengde daarvan is. Dat sloeg aan vandaar dat ze er tv van gemaakt hebben. En dan merk je ook dat het toen misschien niet echt gescript was maar dat ze uiteraard wel geforceerd iets doen om het boeiend te maken, dat was uiteraard ook tijdens de eerste ‘echte’ lockdown dus veel viel er niet te doen.

Als je victor vlogdown of hoe noemt het juist op youtube gezien hebt dan merk je wel dat dit echt gewoon een verlengde daarvan is. Dat sloeg aan vandaar dat ze er tv van gemaakt hebben. En dan merk je ook dat het toen misschien niet echt gescript was maar dat ze uiteraard wel geforceerd iets doen om het boeiend te maken, dat was uiteraard ook tijdens de eerste ‘echte’ lockdown dus veel viel er niet te doen.
Jup ook gevolgd op Youtube, ik herinner me nog levendig de video waar Marie in bikini ronddartelde :love:

Tgoh, die Victor duikt meer en meer op in brolprogramma's zoals Love Island (of toch iets in die aard). En aangezien Marie de nieuwe Gertje geworden is lijkt me dat dit programma niet het doelpubliek is dat zij moet bereiken.
Werkt Viktor niet achter de schermen bij verschillende VIER programma's? Maakt toch deel uit van de redactie van Gert Late Night dacht ik..

Jup, die zijn vlogdown is succesvol.
Nu laten we eerlijk zijn, het is brainless tv hé :p. Maar het is gewoon grappig hoe die op bepaalde situaties reageren xD.

Zeg...ben ik nu de enige die de band tussen Ellen en Viktor echt (te) close vindt/vond?
Ik merkte dat in de vlogs op en dacht zelfs op een gegeven moment "sowieso dat er iets meer speelt tussen die twee".
Nu ik naar de reality reeks op tv kijk is het gevoel iets geminderd, maar denk ik nog wel steeds dat zij super joviaal/close is. Nuja misschien is het omdat ik zo geen personen in de buurt heb dat ik dat vind :-)

Mijn vriendin is er helemaal weg van.

Ik kan ook niet ontkennen dat ik er naar blijf kijken, hoewel dit allesbehalve mijn soort tv is. Vooral de reacties van Gert zijn aanstekelijk.

Te denken dat die stinkend rijk is en toch nog met een 10 jaar oude iphone werkt en een tapijt met een gigantisch gat in gebruikt.

Vind het ook wel vermakelijk, maar dat komt omdat ik eigenlijk wel sympathie kan opbrengen voor die mensen (en vooral Gertje dan).

Terug
Bovenaan