Pegasus
Well-known member
DitIk vond het van begin tot eind zagen en klagen terwijl het een hoop verwende nesten zijn die in absolute luxe leven.
Veel precies in scène gezet ook. 'Oh nee, we moeten onze kamer opruimen die we als absolute luxebeesten 2 jaar terug gewoon achter lieten vol rommel!'
'Ah nee, daar is geen tijd meer voor.'
-> weer 5 minuten heel interessante tv gemaakt...
Dan wat gezaag over een beker in een auto, hoeveel gram kaas er in de kaasfondue moet, ...
Pfff...
Af en toe ook het gevoel dat ik naar Het Geslacht De Pauw aan het kijken was. Maar daar was snobisme en hoogheidswaanzin net de grap.
U vermommen en de poetsvrouw laten schrikken. Haha, grappig...
Die was 'deel van de familie' en bleek daar dan in een hoekje apart te eten.
Vogels die op hun balustrade schijten en waar ze volgens hen alleen maar last van hebben: doe die dan weg hé!
Werkmannen die een vochtprobleem proberen fiksen en daarbij zoveel lawaai maken dat Gert zijn sudoku niet in alle kalmte kon oplossen. Tiens, had hij dan echt gedacht dat er een geluiddemper op die mannen hun drilboor/haakse slijper stond?
Als je niets interessant meemaakt of te vertellen hebt, maak dan geen realityshow...
Stuk ivm Marie dat iets moest inspreken leek me er enkel in geplaatst om reclame te maken voor hun nieuwe hotel.
Hopelijk volgende week leuker of ik haak af.![]()
5 minuutjes kijken was ook voldoende voor mij
Contrast met het aansluitende 'De Weekenden' op Canvas, waar het over mensen van vlees en bloed gaat, kan bijna niet groter zijn
Niets tegen Gertje en co, maar ik pas ook voor de zoveelste saaie reality soap. NEXT!