Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Positief of negatief want dat kan inderdaad serieus verschillen.Ferm verschoten van de prijs van isolatie, amai![]()
Negatief voor mijn bankrekeningPositief of negatief want dat kan inderdaad serieus verschillen.

Dat las ik inderdaad. Nu, alles is gestegen in prijs met als reden 'corona corona corona' maar zakken zullen de prijzen niet meer doen uiteraard. In zo'n wereld leven we wel.Er is een serieuze prijsstijging geweest eind vorig jaar (dacht ergens september/oktober) voor PIR en PUR. Ik heb vlak daarvoor nog heel wat platen aangekocht.

Naar waardestijging en verkoopbaarheid van je woning mocht je er ooit weg gaan lijkt mij dit een minder goed plan?Om nog eens terug te komen op mijn bijbouw voor mijn machines,
ik stond nu bij een kennis die in de bouw zit en die zei waarom laat je geen container zetten. Dat is geisoleerd en kant en klaar plug en play.
dat is mss nog wel een goede oplossing he... dat is mijn enige vereiste, een geïsoleerde en vochtvrije plaats...
Ja zwijgt, ik moet ook ver bestellen.. 200m² pirplaten van 10 dik.Ferm verschoten van de prijs van isolatie, amai![]()
Wat kost zoiets nu? Kheb geen idee.Ja zwijgt, ik moet ook ver bestellen.. 200m² pirplaten van 10 dik.
12-15 euro de m².Wat kost zoiets nu? Kheb geen idee.
Welke grote spelers zijn er regio West-Vlaanderen voor bouwmaterialen?
Ik ben begonnen aan een lijstje van de grootste kosten voor onze aanbouw. Ik veronderstel dat er groothandelaars bestaat die van ijzeren netten tot isolatie tot snelbouwers tot dakmateriaal verkopen alles onder 1 dak?
Goh ja, het voordeel is dat het ook weer weg te nemen is é. De prijs die je er voor kunt krijgen binnen 10 jaar is natuurlijk vingerdik kijken, maar het zou me sterk lijken dat je er geld gaat aan toe steken om dat weg te laten halen.Naar waardestijging en verkoopbaarheid van je woning mocht je er ooit weg gaan lijkt mij dit een minder goed plan?
Ik zou veel liever een aangebouwd stuk hebben dan een container die daar gewoon gezet is. Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur natuurlijk.
Dgyproc op osb en dan tegelen? Hopelijk groene gyproc dan..Badkamerrenovatie bijna klaar, amai wat een verschil! Leuk dat ik mocht meehelpen trouwens, ik had in het begin een offerte van iemand maar die wou dat ik absoluut niet mee hielp. Nu heb ik de laatste 10 dagen alle chape naar beneden gedragen, opgekuist, alles naar containerpark, ... scheelt in de portemonee + ik help zo toch een beetje mee aan mijn eigen project ^^
De evolutie van oude tegels er afkappen, de muur blanco zetten, isolatieplaten gaan kopen, OSB plaat dan, dan gyprocplaat en dan tegels er op vind ik echt schitterend om zien. Ik leer hier alle dagen bij. Ondertussen heb ik me 1x gewassen de laatste 10 dagen
Ik ben ook blij dat ik de elektrieker en de loodgieter kon inplannen tussen de werken door (ik ken ze persoonlijk al een paar jaar), want ik had gehoord dat dat niet altijd zo het geval is. En iedere dag dat deze miserie gedaan is, is winst.
Als alles gedaan is, nieuwe voordeur + nieuwe keuken van Ixina + nadien overal een gietvloer op benedenverdieping ^^
Nadien zal het huis er serieus anders uitzien![]()
Naar waarde van mijn bouw zou ik nie kijken want dat is een twee snijdend zwaard....
Enerzijds gaan er mensen blij zijn met een stadstuin van 30m2 en andere mensen gaan blij zijn met een bijbouw...
denk dat dat effen uitkomt. Het geld dat ik er in steek in de bijbouw gaat denk ik geen directe meerwaarde zijn aan het huis volgens dezelfde waarde.
Waar gekocht en welke dikte? Het is inderdaad terug sterk gestegen. Nu; mijn vader werkt in de bouw en zegt al 5 jaar 'Goh die isolatie komt duurder en duurder hoor"Een dikke maand geleden 60m2 pir platen besteld voor +- €950. Ondertussen op dezelfde website kost dit +-€1250. Had beter alles ineens besteld.
Voorlopig van plan om nog even te wachten met de aankoop van de overige isolatie.