Ik ben toch soms ook een speciaal soort mongool hoor.
Vorig weekend kwamen ze hier de schouw in de woonkamer afbreken aangezien die toch niet meer gebruikt werd en we liever de muur in een geheel hadden.
M'n vrouw had dan ook gezegd of we niet beter nu ook al de vloer zouden onder handen nemen aangezien de woonkamer toch al vuil zou zijn en de meubels er uit moesten - goed punt uiteraard dus had ik iemand gebeld voor een offerte voor chape (voor de zitput te vullen en dat niveau ook gelijk te trekken) en dan nadat de chape zou gedroogd zijn de nieuwe tegels te leggen.
Gisteren zijn ze de chape dus komen leggen. Dat moet uiteraard drogen. maar als iets aan het drogen is verdwijnt dat water uiteraard niet gewoon.
Kom sochtends beneden, muren, keukenkabinetten, frigo, alle ramen, zeiknat.
Opzich geen ramp want het moet toch allemaal terug nog een nieuwe laag verf krijgen, maar kreeg direct flashbacks naar onze vorige woning waar we schimmelproblemen hadden.
Gelukkig wonen we niet zo ver van een Boels en heb ik daar nog een bouwdroger kunnen gaan huren voor een week.
Kan nu ook met ons domoticasysteem de luchtvochtigheid in de kamer wel opvolgen en't stopcontact waar die opzet op basis daarvan wat sturen zodat dat niet altijd draait wanneer we niet thuis zouden zijn maar de kamer wel onder controle kan houden.
'k ga in't vervolg toch iets meer moeten nadenken over cause and effect van zaken ipv gewoon maar zo te doen.
Even al een foto van de
voor -
tijdens - en
huidige situatie