Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien eens de volledige factuur posten ipv enkele dingen eruit te pikken...
Maar het is bijna niet te verklaren dat er zoveel steenpuin nodig is voor een oprit van 90m².Het gaat vooral over het steenpuin, dat is waar de grootste vraagtekens zitten.
500 euro op offerte tegenover 6700 euro op factuur.
De andere zaken zijn enigszins nog te verantwoorden.
Ik weet zelf ook het volledige verhaal niet, dus ik behou me ook enkel over mijn mening met het steenpuin dat gewoon te veel verschilt met de offerte.
Dat het steenpuin nodig was trek ik nu ook nog niet in twijfel, maar ofwel heeft die mens zich serieus misrekend ofwel tja ik weet niet. Maar geen enkel van die dingen moet verhaald worden op de klant hé.
Heb ook al projecten gedaan waar ik op het einde van de rit aan toegestoken heb omdat ik niet goed genoeg ben gaan opmeten, tja dat is het leven als zelfstandige, je maakt een fout, je betaalt de boete en je gaat verder.
Maar het is bijna niet te verklaren dat er zoveel steenpuin nodig is voor een oprit van 90m².
Wth?! Serieus? Wij dachten er ook aan om dit op een later moment te doen. hoe groot is jullie terras? Het onze wordt 25 m².Offerte voor een terrasoverkapping van Renson met lamellen.
44k godmiljaar.
Grootste probleem is vaak gewoon nog maar kunnen verplaatsen.Net even gekeken op ramenhal.be (heb ik zelf goede ervaring mee)
Je kan in je auto springen en die raam gaan afhalen voor 275€ 1000x1500 draai/kip (antraciet zwart)
Wit zal zelf nog goedkoper zijn...
2000€![]()
Kijk gewoon een ganse dag naar dobbit tv/ doe-het-zelf roger en zeg "f*ck it" ik zet die raam zelf!
Wth?! Serieus? Wij dachten er ook aan om dit op een later moment te doen. hoe groot is jullie terras? Het onze wordt 25 m².
Ik heb een tijdje geleden een meeting gehad bij Renson in hun nieuwe gebouw langs de E17, waar gisteren ook de uitreiking van de kristallen fiets heeft plaatsgevonden.Offerte voor een terrasoverkapping van Renson met lamellen.
44k godmiljaar.
Bedoel je Exit 5 in Waregem?Ik heb een tijdje geleden een meeting gehad bij Renson in hun nieuwe gebouw langs de E17, waar gisteren ook de uitreiking van de kristallen fiets heeft plaatsgevonden.
Die tuin daarachter is echt prachtig, met verschillende set-ups van wat ze kunnen verwezenlijken met hun "outdoor living" gamma. Maar alles straalt en ademt toch vnl "pokkeduur" uit.

Is het gebouw in Kruisem, dat is nog Oost-Vlaanderen (Waregem is al West-Vlaanderen). Dat gebouw met verschillende gevelafwerkingen langs de zijde van de E17 (hout, mos, alu,...)Bedoel je Exit 5 in Waregem?
Het straalt het inderdaad uit, maar ik heb toch ook wel een gevoel van kwaliteit als je in de showroom rondkijkt..
Probleem is dat ik nu dat merk in mijn hoofd heb dus de kans is heel klein dat het iets anders wordt![]()
wat ga je er op aansluiten? heb je een tuin? wat is de bereikbaarheid om de putten daar te krijgen?
/edit
Rijk ga je er sowieso nooit mee worden en terug verdienen is op zijn zachts gezegd niet evident. Maarzo'n put steek je in principe ook niet alleen voor de besparing op de factuur, maar voornamelijk in functie van besparing op drinkwater, wat in de toekomst alleen maar schaarser wordt.
Wellicht kun je hier ook al eens mee spelen: https://www.regenwolk.be/regenwaterput/terugverdientijd
Eens gaan kijken bij Winsol: https://winsol.eu/nl-be/terrasoverkappingOfferte voor een terrasoverkapping van Renson met lamellen.
44k godmiljaar.