Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dampdoek?Ivm dak isoleren.
In mijn hoofd is dat gewoon wol gaan halen en gyproc platen ertegen zetten. Zijn er dingen waar ik op moet letten?
Dampscherm, naden aftapen. En onderschat niet hoeveel werk het isIvm dak isoleren.
In mijn hoofd is dat gewoon wol gaan halen en gyproc platen ertegen zetten. Zijn er dingen waar ik op moet letten?

De deur alleen al kost vlot 1,5k.Wat zou de gemiddelde offerte zijn voor 5 ramen en een deur?
Loopt dat op tot 5k of zitten we safe met 1.5K?
Uiteraard speelt materiaal een rol.
is het normaal dat ik bij mijn gloednieuwe voordeur, telkens wat moet trekken aan de deur voor ik de sleutel volledig kan omdraaien?
Volgens de plaatser is dit normaal.
Mijn nieuwe achterdeur heeft dit bv niet
Mooi werk!Progressie! Morgen de chape erin
Wat is er reeds gedaan:
Elektriciteit (kabels)
Sanitaire leidingen
Pur vloerisolatie
Vloerverwarming
Gyprocwerken boven
Vervangen groot schuifraam
Vervangen ramen
Plaatsen dakramen
Poutrelle steken tussen keuken en eetkamer
Aircoleidingen in alle nodige ruimtes
![]()
![]()
Op de vooropgestelde planning was de chape vandaag, hij komt morgen. Dus behoorlijk on schedule.Mooi werk!
Hoe verloopt de planning tot nu toe? En nog geen te grote verrassingen gehad?

De deur staat sinds oktober, dus ik zou denken dat het al wel gezet is?Kan een tijdelijk fenomeen zijn afhankelijk van het materiaal van de deur. Hout ofzo moet nog even wat zetten, aluminium soms ook. Ik zou het een paar weken geven en dan kijken. Als het blijft, dan lijkt het mij dat de deur en het slot niet correct zijn afgelijnd op elkaar.
Of eventueel de scharnieren te strak. Als ze volledig dicht is en je opent ze, heeft die de neiging om dan van zichzelf stukje open te gaan?
Hmm, die periode is idd wel lang genoeg. Installateur laten terugkomen of eventueel zelf aan die scharnieren werken. Doorgaans soort klepje dat je bovenaan kan afhalen en dan met een inbussleutel bijregelen.De deur staat sinds oktober, dus ik zou denken dat het al wel gezet is?
Ze heeft het ook al sinds oktober, dus kan het niet op een seizoen steken.
Denk idd wel dat ze een beetje openspringt als je de klink induwt
Ik denk dat ge tegen de 8a10k gaat zittenWat zou de gemiddelde offerte zijn voor 5 ramen en een deur?
Loopt dat op tot 5k of zitten we safe met 1.5K?
Uiteraard speelt materiaal een rol.

Wol / dampscherm / alle naden aftapen, kieren eventueel opspuiten met pur / haaks op het dakgebinte uitlatten / afwerking (gyproc of andere dingen)Ivm dak isoleren.
Zie je hier in Duitsland in de steden ook, op hun balkon / aan de gevel.Also, heeft er iemand ervaring met zonnepanelen als omheining te plaatsen?
Lijkt ons een makkelijkere oplossing dan op het dak maar onzeker van het rendement.