Nu met de laadste update kan je naar de meeste laders navigeren en dan preheat hij ook, maar dat was tot voor kort niet zo. Dan gebruikte ik die knop om aan wat minder populaire laders te laden.Ik rij altijd met one-pedal, hoewel op de snelweg minder regen handig zou kunnen zijn.
Ik laad altijd thuis aan 13A/2,9kW. Enkel op reis heb ik superchargers nodig, maar dan preheat hij zelf.
Via de telefoon
Zit ik bijna nooit in.
Ik dacht eerst dat allerlei extra dingen kopen: extra scherm, deze knoppen, maar na 2 jaar eigenlijk amper behoefte aan gehad.
Memory functie voor de passagier via de telefoon ken ik niet. Ik heb aan de achterkant van het touch screen een knop hangen. 1x drukken is handschoenkastje open, dubbel klikken is de stoel achteruit om 3cm van de maxi cosy voor als een grote vriend meerijdt. Lang drukken is de stoel terug naar m'n vriendin haar positie.
Regen pas ik eigenlijk ook nooit meer aan. Met 2 knoppen zou ik eigenlijk voldoende hebben, maar zo'n setje met 4 knoppen was een goeie deal toen ik dat kost tijdens black friday. Koste amper meer dan de commandar alleen.