Een mislukt mopje omdat de gemiddelde +80-jarige doorgaans zijn gaspedaal minder diep induwt, en dus ook niet kan weten hoeveel PK's hij heeft.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een mislukt mopje omdat de gemiddelde +80-jarige doorgaans zijn gaspedaal minder diep induwt, en dus ook niet kan weten hoeveel PK's hij heeft.
Maar je fiscaal pk staat normaal wel op je inschrijvingsbewijs, kijk daar eens opIk betwijfel sterk dat men wat die ambtenaar in 2014 heeft bedacht gaat volgen, want:
i, de stroom, staat al nergens op mijn gelijkvormigheidsattest
n en e, ivm de klemmen, staat ook niets op mijn attest. Of bedoelt men met aantal elementen, het aantal motoren? Rare verwoording dan.
Achterliggende formule doet er niet toe, als fiscale pk geweten is hé 
Ik zie niets staan van fiscale pk op het inschrijvingsbewijs.Maar je fiscaal pk staat normaal wel op je inschrijvingsbewijs, kijk daar eens opAchterliggende formule doet er niet toe, als fiscale pk geweten is hé
Volgens autogids is de fiscale pk (ook wel fiscaal vermogen genoemd) voor je model Y AWD dus 4.
Dat zou ik ook wel graag weten.Vanaf wanneer is die nul VB nu verdwenen voor full electric? Is dat 1 januari 2025 of nu al voor nieuwe inschrijvingen?
Ja, dat is vastgelegd.
https://www.egear.be/elektrische-auto-verkeersbelasting/
Een minister die afkomt met "vanaf 2025 moeten ze de helft betalen, erna volle pot" maar dan geen berekening kan geven van wat dan de helft is... Weer groot talent op die post.
Dus veel meer kunnen ze nog niet zeggen.Zoals ik het heb gehoord, vanaf 1/1/2026.Vanaf wanneer is die nul VB nu verdwenen voor full electric? Is dat 1 januari 2025 of nu al voor nieuwe inschrijvingen?
Zoals ik het heb gehoord, vanaf 1/1/2026.
Vanaf dan zouden we gaan werken met een vignet (waarbij dus ook mensen buiten België eentje moeten kopen om door ons land te rijden).
Hierdoor zou de VB voor niet-elektrische wagens wel dalen (EV's zullen wel nog altijd goedkoper zijn), aangezien een deel dan door niet-Belgen zal worden betaald.
Waar gehoord? Want daar is nog niks over beslist...Zoals ik het heb gehoord, vanaf 1/1/2026.
Vanaf dan zouden we gaan werken met een vignet (waarbij dus ook mensen buiten België eentje moeten kopen om door ons land te rijden).
Hierdoor zou de VB voor niet-elektrische wagens wel dalen (EV's zullen wel nog altijd goedkoper zijn), aangezien een deel dan door niet-Belgen zal worden betaald.
Mja, geen bron en nu is het opeens streefdatum... Dat is niet wat je hiervoor zei hé, dat was "Vanaf dan zouden we gaan werken met een vignet".Ik kan mijn bronnen niet prijsgeven
Ik geef maar mee wat ik gehoord heb.
De toekomst zal uitwijzen of mijn bron correct is.
Die 1/1/2026 is alleszins de streefdatum, zowel voor de hervorming van VB als het mee laten betalen van de EV's (en daar zouden de mensen die reeds een EV ingeschreven hebben voor deze datum, van vrijgesteld blijven).
Er is ook nooit beweerd dat er iets is beslist. "Ik heb gehoord" is niet hetzelfde als "er is beslist".Mja, geen bron en nu is het opeens streefdatum... Dat is niet wat je hiervoor zei hé, dat was "Vanaf dan zouden we gaan werken met een vignet".
Het enige juiste antwoord, op dit moment, is dat er nog niks beslist is.
Momenteel nog geen zekerheid.Is er nu al duidelijkheid rond bereiking verkeersbelasting en biv voor EV's ingeschreven in 2025? Enkel een vignetje lijkt me sterk..
Ben aan het afwegen salariswagen weg te doen en Mobiliteitsbudget fully in te zetten in pijler 2 en zelf nu een (gesubsidieerde) EV te kopen.
Privé of zakelijk? Want vergeet niet dat zo'n hybride veel drinkt eens de batterij leeg is en de onderhoudskosten duur kunnen uitvallen. Het is namelijk een EV en brandstofwagen in 1.Ik was aan het twijfelen voor een model Y met de subsidie. Maar nu neig ik naar een oudere dikke hybride met lage co2 op papier![]()
Is hier nu eigenlijk al iets meer over geweten?