De Tijdloze 2020

Big Brother And The Holding Company moet hoger staan. Al denk ik dat mensen altijd stemmen op Janis Joplin.

Anyway, geweldig nummer. Origineel is van Erma Franklin by the way.
 
Big Brother And The Holding Company moet hoger staan. Al denk ik dat mensen altijd stemmen op Janis Joplin.

Anyway, geweldig nummer. Origineel is van Erma Franklin by the way.
Ik luister nog zelden naar 60-70s psychedelic rock maar blijft toch een heerlijk genre/tijdsperiode.

U2 is dan weer een jeugdtrauma, duizende kilometers in de auto op reis met twee cd's van U2
 
Ik luister nog zelden naar 60-70s psychedelic rock maar blijft toch een heerlijk genre/tijdsperiode.

U2 is dan weer een jeugdtrauma, duizende kilometers in de auto op reis met twee cd's van U2

Ik zit wel diep in dat genre. Ongelooflijk wat voor weelde aan geweldige albums en one shot singles er zijn. En hoe hard/bruut protometal bands waren in de jaren 60...

U2 is kaka.

Op zich geen probleem met dit nummer in deze lijst. Past er ergens wel in.
 
Synrise is nu echt eens een schijt nummer ze, er gebeurd gewoonweg niets in dit nummer. Ik snap niet waarom dit ooit aangeslaan is.

Coldplay, even doorbijten en het is voorbij jongens 🥳
 
Synrise is nu echt eens een schijt nummer ze, er gebeurd gewoonweg niets in dit nummer. Ik snap niet waarom dit ooit aangeslaan is.

Coldplay, even doorbijten en het is voorbij jongens 🥳

Ik snap het ook niet, maar live wel de moeite!

MOOOTOORRHHEEAAADDDD
 
Ik ben altijd een Hybrid Theory fan geweest, ken het nog steeds vanbuiten. Kapotgespeeld toen het uitkwam...
 
Beide albums zitten integraal in een hele generatie hun brein denk ik. En al de generaties ervoor en erna verstaan er niets van.
 
Terug
Bovenaan