Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de mijne (privé) net weg gedaan voor een service.Geen zin om dat zelf te doen? Ik ben alleszins van plan om dat zelf te doen.

Je mag toch gewoon in lobby zitten en wachten? In Brugge zijn er zetels en een tafel waar je aan kan werken. Je mag wel niet in de werkplaats kijken.Ze verwachten dat het 1,5 a 2 uur duurt.
Er is geen loaner en ze verwachten ook niet dat ik ter plaatse wacht lol
Had wel graag gewoon ff blijven wachten, val niet graag mensen lastig om mij te laten voeren en doen...
voor 62€ kan ik een loaner krijgen, mmm, gevaarlijkste is als dat nieuwe Y performance is dat ik te veel goesting ga krijgen om de mijne weg te doen hé hahaha

Dat is gek, net in Tilburg geweest, daar kan je gewoon in de werkplaats kijken. Best groot trouwens.Je mag wel niet in de werkplaats kijken.
Haha zieke life hackOf ge boekt een testrit tijdens uw onderhoud. Dan kost het u niks![]()

In Aartselaar ook, én gratis koffie.Je mag toch gewoon in lobby zitten en wachten? In Brugge zijn er zetels en een tafel waar je aan kan werken. Je mag wel niet in de werkplaats kijken.
Of ge boekt een testrit tijdens uw onderhoud. Dan kost het u niks![]()
Djeezes dat is veel.- nazicht omdat de wagen bijna 4 jaar oud is: 330€
Tja, het omvat o.a.:Djeezes dat is veel.
Tja het blijft toch veel vind ik, mijn zoon werkt in een merkgarage en daar kost een keuring checkup €59.Tja, het omvat o.a.:
- alle lichten controleren en desnoods bijstellen
- laadpoort 5x testen
- niveau ruitenwissers, remvloeistof en koelvloeistof batterij controleren en bijvullen
- alle deurhendels, zetels, gordels, raambediening, handschoenvakje, ... controleren
- tray onder de auto losmaken en alles controleren
- ophanging en banden checken
Wat meer dan bij de keuring voor 2dehandsverkoop, maar enkele werken worden ook uitgevoerd indien nodig.
Ze zijn toch meer dan 3u bezig geweest.
Geeft vooral naar het aflopen van de garantie wat meer gemoedsrust dat de ophanging ok is, of slechte delen gratis vervangen gaan worden.
Is de uitrol in België niet gekoppeld aan die in Nederland? In ieder geval zal het - Musk tijdlijnen kennende - misschien nog voor dit jaar zijn.Elon Musk shared fresh details about Full Self-Driving Supervised reaching the Netherlands. According to authorities there, approval could arrive as soon as March 20.
Waarom zou dat gekoppeld zijn?Is de uitrol in België niet gekoppeld aan die in Nederland? In ieder geval zal het - Musk tijdlijnen kennende - misschien nog voor dit jaar zijn.
Omdat wanneer - naar verluidt - de RDW Tesla's FSD-systeem certificeert in NL, de FOD Mobiliteit deze technische beoordeling direct kan overnemen voor de Belgische markt.Waarom zou dat gekoppeld zijn?
Ik heb vorige keer een factuur gehad op mijn EV6 van 315€ voor een jaarlijkse controle. Een 2- jaarlijkse controle die je moet doen indien je uw garantie van 7jaar wil behouden. Jaarlijks indien je hun pechverhelping gebruikt.Tja het blijft toch veel vind ik, mijn zoon werkt in een merkgarage en daar kost een keuring checkup €59.
Ik snap het wel, je koopt ook wat gerustheid, mijn MYLR wordt in september ook 4 jaar, en helaas kan je geen garantie bijkopen, anders had ik dat zeker overwogen.
Ik heb vorige keer een factuur gehad op mijn EV6 van 315€ voor een jaarlijkse controle. Een 2- jaarlijkse controle die je moet doen indien je uw garantie van 7jaar wil behouden. Jaarlijks indien je hun pechverhelping gebruikt.
En die 315€ was dan ook inclusief het vervangen van de ruitewissers. Het gewoon inpluggen in hun analysesoftware is ook 120+€.
Uiteindelijk is de prijszetting perfect aanvaardbaar als je dit afzet naar de reële kost van een werknemer.
Dat zou ik nu niet ‘gekoppeld’ noemen. En dat is trouwens het idee voor heel de EU.Omdat wanneer - naar verluidt - de RDW Tesla's FSD-systeem certificeert in NL, de FOD Mobiliteit deze technische beoordeling direct kan overnemen voor de Belgische markt.