Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het staat er letterijk. Het is niet gebaseerd op een technische keuring.Ik begrijp het verschil niet tussen het positieve Frans rapport en het slechte Deense rapport.
Komt het door het USA - Groenland debacle dat ze plots zo negatief doen over Tesla?
Ik heb eigenlijk ook geen noemenswaardige problemen met m'n 2 Tesla.
Laat maar weten hoe het gegaan is. Wat ze gedaan hebben, en ook hoeveel het gekost heeft! Thanks!
Ja, ik vrees dat ik daar wel ga buiten wandelen met een "shut up and take my money!"-gevoel.That's how they get you. Ignorance is bliss!

Met de RWD hou ik mij vaak al in als ik volk meepak.Merk jij dan geen verschil tussen je 2 Tesla’s? Ik kom van een M3LR en heb nu een MYLR en het verschil in 0-100 is amper 0.6 sec en toch voel ik dat verschil heel hard.Juniper AWD: 514pk, 4,5s naar 100.
Juniper Performance: 620pk, 3,5s naar 100.
Ga je dat echt merken?
Ik heb een 2022 Model Y met 514pk en Model 3 2024 met 500pk, heb ze altijd in Chill mode staan, nog meer dan rap genoeg voor 90% van de verkeerssituaties.
Voor de andere ophanging of zetels, tot daar, maar voor het vermogen?
Ze doen dat al heel lang hoor. De P rij je beter niet of het gaat kriebelenMorgen mijn eerste groot onderhoud ingepland met de Model Y RWD (2023).
Tesla staat wel hevig om nieuwe wagens te verkopen, want ze stelden voor of ik tijdens het onderhoud een testrit wilde doen met één van de nieuwe modellen.
Dan heb ik maar een testritje ingepland met de Model Y Performance Juniper.Wel eens benieuwd naar.

Ja, dat merk je goed. Das bijna 30% meer acceleratie. En boven de 100kmh trek de performance ook langer door.Juniper AWD: 514pk, 4,5s naar 100.
Juniper Performance: 620pk, 3,5s naar 100.
Ga je dat echt merken?
Ik heb een 2022 Model Y met 514pk en Model 3 2024 met 500pk, heb ze altijd in Chill mode staan, nog meer dan rap genoeg voor 90% van de verkeerssituaties.
Voor de andere ophanging of zetels, tot daar, maar voor het vermogen?
Dat geloof ik best, maar ga toch zo lang mogelijk proberen te doen met mijn RWD.Ze doen dat al heel lang hoor. De P rij je beter niet of het gaat kriebelen![]()
Is ook al een best vinnige wagen, maar ik vervloek die achterwielaandrijving wel meestal 1 week per jaar (wanneer het hier in Vlaanderen sneeuwt).Ok. Als ik me niet vergis, heb ik hier een poosje geleden een YouTube video gepost van een Franse onafhankelijke garage die een Tesla & chinese EV heeft gecheckt. Het verdict was dat Tesla qua bouwkwaliteit superieur is aan de Chinese EV.Het staat er letterijk. Het is niet gebaseerd op een technische keuring.
Je kijkt best deze pagina eens na:Ben ook eens benieuwd naar het "groot onderhoud". Mijne is 2,5j oud nu, maarja, vraagt de auto dat dat je binnen moet of?
Ja hoor dat werkt. Probeer iets dat altijd werkt zoals bijvoorbeeld "navigeer naar huis".Dat knopje op je stuur om de spraakassistent (AI) te activeren, werkt dat bij jullie?
Bij mij zegt die ALTIJD dat hij het commando niet begrijpt.
"Speel kabouter plop af op spotify" werkt perfect hier. Of "navigeer naar poepertjesweg 199A Gent"Dat knopje op je stuur om de spraakassistent (AI) te activeren, werkt dat bij jullie?
Bij mij zegt die ALTIJD dat hij het commando niet begrijpt.
Geen zin om dat zelf te doen? Ik ben alleszins van plan om dat zelf te doen.Allé zal ook maar eens afspraak maken voor onderhoud voor HEPA en interieurfilter
Geen zin om dat zelf te doen? Ik ben alleszins van plan om dat zelf te doen.