Au79
Well-known member
Is van september '17, weet niet of het al een FL is. Die mensen steken hem nu buiten omdat ie 8 jaar is en dus uit garantie (hebben nu een BYD Seal gekocht). Ik dacht dat er aan 1 van die deurklinken al eens iets was gebeurd maar vroeg of laat falen ze blijkbaar allemaal.Van wat ik lees op het internet, zou ik echt zo'n wagen durven kopen.
Batterij en motoren zou ik helemaal niet wakker van liggen, zeker niet met 100k km.
2017 is toch de gefacelifte versie? Daar zijn al heel wat verbeteringen aan doorgevoerd en sowieso was die wagen niet slecht.
Waar ik wel budget voor zou reserveren zijn de automatische deurklinken (200€ per stuk), lekkend schuifdak (als die dat nog heeft) en misschien het multimedia systeem waarbij het flash geheugen corrupt kan geraken door de vele schrijfacties (Tesla zou dit gratis vervangen)
Alleen is het wel: het was een wagen van 100.000€ met bijhorende prijzen voor onderdelen etc.
Een oudere Mercedes S of BMW 7 kan je ook goedkoop vinden, maar daar is ook een reden voor.
Kennis kan die kopen voor 23k (is denk ik goede prijs en ik vermoed nog licht onderhandelbaar).