Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
45.000 km erop zitten met Model Y RWD.
Ik hoorde altijd dat de banden snel slijten, maar na al die kilometers zijn ze nog in prima staat. Ik rij wel rustig en voornamelijk autostrade.
Welke banden zitten er op jullie Y/3?Ik heb er 26.000km opzitten met mijn Model 3 RWD en ik stuur graag met m'n achterkant
Banden zitten er nog lang niet door. Ik denk wel dat ik rond de 40.000km ga moeten wisselen, maar das nog steeds veel dan verwacht na al die horror verhalen.

Michelin ePrimacy geloof ik.Welke banden zitten er op jullie Y/3?
De achterste Pirelli P Zero's van mijn M3P waren toch al na 23.500km versleten. De voorste kunnen hopelijk nog wel 10k km mee![]()

Crazy. Mijn vrouw (die rijdt als een bomma) haar originele banden zijn (volgens de bandencentrale - zelf niet kunnen controleren) na 15K gewoon de vuilbak in gegaan... Ik weet niet wat ze gedaan heeft, maar vermoedelijk bandendruk te laag gelaten oid...45.000 km erop zitten met Model Y RWD.
Ik hoorde altijd dat de banden snel slijten, maar na al die kilometers zijn ze nog in prima staat. Ik rij wel rustig en voornamelijk autostrade.
Als Sentry aanstond maar hij niets opgenomen heeft (als voorval) had je wel de usb stick nog kunnen proberen uitlezen…Handig, Sentry… staat altijd aan maar ik heb de indruk dat hij niet altijd werkt.
Deze week aangereden in een parking, sentry stond aan en hij heeft geen melding gegeven en dus ook niet gefilmd. Wat is het nut dan?
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Op RecentClips staat er gewoon niets blijkbaar. SentryClips is de laatste opname van 21/12. Stick staat ook niet vol ofzo dus daar klopt precies toch iets niet.Als Sentry aanstond maar hij niets opgenomen heeft (als voorval) had je wel de usb stick nog kunnen proberen uitlezen…
Maar is nu natuurlijk te laat, zal wss wel al overschreven zijn.
en bibi maar betalen...Programmaatje laten lopen zoals Disk Drill?Op RecentClips staat er gewoon niets blijkbaar. SentryClips is de laatste opname van 21/12. Stick staat ook niet vol ofzo dus daar klopt precies toch iets niet.
Ik vind het vooral frustrerend omdat dat nu al de 2e aanrijding met vluchtmisdrijf is die hij 'toevallig' niet op camera heeften bibi maar betalen...
Maar zatte mensen die 's nachts op de auto leunen of johns die met een te luide uitlaat sentry triggeren, dat pikt hij wel allemaal op.
Da's wel speciaal. Ik heb geen sentry met mijn iX3 maar wel de auto record bij een ongeval en dat heeft tot nu toe al twee maal gewerkt, helaas. Ik ben wel benieuwd of er zo nog zijn met gelijkaardige ervaringen. Maakt die Sentry wel wat nutteloos...Op RecentClips staat er gewoon niets blijkbaar. SentryClips is de laatste opname van 21/12. Stick staat ook niet vol ofzo dus daar klopt precies toch iets niet.
Ik vind het vooral frustrerend omdat dat nu al de 2e aanrijding met vluchtmisdrijf is die hij 'toevallig' niet op camera heeften bibi maar betalen...
Maar zatte mensen die 's nachts op de auto leunen of johns die met een te luide uitlaat sentry triggeren, dat pikt hij wel allemaal op.
Ik vermoed dat het soms gewoon vastloopt en je de stick moet formatteren, heb ik eerder ook al eens gehad. Het probleem is dat je dat pas weet wanneer het te laat is…Da's wel speciaal. Ik heb geen sentry met mijn iX3 maar wel de auto record bij een ongeval en dat heeft tot nu toe al twee maal gewerkt, helaas. Ik ben wel benieuwd of er zo nog zijn met gelijkaardige ervaringen. Maakt die Sentry wel wat nutteloos...
dus de iX3 heeft een auto record bij een ongeval? wtf? heb je daar meer informatie over?Da's wel speciaal. Ik heb geen sentry met mijn iX3 maar wel de auto record bij een ongeval en dat heeft tot nu toe al twee maal gewerkt, helaas.
De tesla moet altijd filmen, anders kan je geen beeld hebben van voor een event gebeurt.Edit: met die Disk Drill tool nu gezien dat hij wel degelijk continu nog filmt. De clip van die avond is intussen al weer gewist dus mijn vermoeden is dat de aanrijding te zacht was om sentry te triggeren en de clip op te slaan. Het is het typische langs de wagen schuren tijdens het parkeren, dus geen harde klap of tik. Het zou niet mogen, maarja...
Geen idee hoe het bij dat model zit, maar is dat niet de optie BMW Drive Recorder: https://www.bmw.be/nl/shop/ls/dp/Base_Drive_Recorder_bedus de iX3 heeft een auto record bij een ongeval? wtf? heb je daar meer informatie over?
Is exact hetzelfde voor de iX3Geen idee hoe het bij dat model zit, maar is dat niet de optie BMW Drive Recorder: https://www.bmw.be/nl/shop/ls/dp/Base_Drive_Recorder_be
Mijn ouders hebben dat op hun X1 en dat heeft zijn nut al bewezen.
Snelheid is niet in beeld zelf te zien zoals bij echte dashcams, in een apart txt-bestandje kun je wel per tijdstip/positie de snelheid zien wanneer je de video exporteert naar een usb-stick.
Alle camera’s worden daarbij gebruikt, dus als je wil kun je een situatie uit 3 of 4 verschillende hoeken bekijken.
ja het werkt natuurlijk maar tijdelijk.Edit: met die Disk Drill tool nu gezien dat hij wel degelijk continu nog filmt. De clip van die avond is intussen al weer gewist dus mijn vermoeden is dat de aanrijding te zacht was om sentry te triggeren en de clip op te slaan. Het is het typische langs de wagen schuren tijdens het parkeren, dus geen harde klap of tik. Het zou niet mogen, maarja...
De tesla moet altijd filmen, anders kan je geen beeld hebben van voor een event gebeurt.
Hoeveel beeld er daarvan terug te vinden is, hangt af van hoeveel vrije ruimte er nog is op de stick.
Hoe meer opgeslagen events er zijn, hoe minder ruimte.
Geen idee hoe het bij dat model zit, maar is dat niet de optie BMW Drive Recorder: https://www.bmw.be/nl/shop/ls/dp/Base_Drive_Recorder_be
Mijn ouders hebben dat op hun X1 en dat heeft zijn nut al bewezen.
Snelheid is niet in beeld zelf te zien zoals bij echte dashcams, in een apart txt-bestandje kun je wel per tijdstip/positie de snelheid zien wanneer je de video exporteert naar een usb-stick.
Alle camera’s worden daarbij gebruikt, dus als je wil kun je een situatie uit 3 of 4 verschillende hoeken bekijken.
Dit dusIs exact hetzelfde voor de iX3