Bigbuddha
Active member
Nope. Gewoon over the air via APIJe moet dan wel zo een obd2 connector hebben of niet?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope. Gewoon over the air via APIJe moet dan wel zo een obd2 connector hebben of niet?
Idem hier. Het had ook handig geweest als je de voorste camera ook kon gebruiken bij het parkeren.Ik was in het begin zeer skeptisch over vision, maar nu ik het een tijdje gebruikt heb, valt het eigenlijk nogal mee.
De afstand tot een muur of object correct inschatten, blijft wel problematisch en is niet zo accuraat als met de sensoren, maar bvb. parkeren tussen 2 witte lijnen is nu echt wel makkelijk geworden.
Wat moeten we met deze HLN linkjes doen ?![]()
Opnieuw minder winst voor Tesla door goedkopere auto’s
Tesla heeft in het tweede kwartaal van dit jaar opnieuw flink minder winst geboekt. Dat kwam onder meer doordat de elektrische autofabrikant minder omzet haalde uit de verkoop van Tesla-wagens, waarvan de prijzen zijn gedaald.www.hln.be
![]()
Tesla gaat onderuit op Wall Street na tegenvallende resultaten
Tesla is onderuitgegaan op de aandelenbeurzen in New York. De fabrikant van elektrische auto’s zag de winst in het tweede kwartaal <a href="https://www.hln.be/autobedrijven/opnieuw-minder-winst-voor-tesla-door-goedkopere-autos~a3e6fb98/" target="_blank">fors dalen</a> door prijsverlagingen van...www.hln.be
De tesla model 2 gaat zelfs niet aan dat bedrag uitkomen. Verwacht men eerder 36k.Staat ook op andere websites:
![]()
Winst Tesla daalt met ruim de helft in eerste kwartaal van 2024
Tesla maakte in het afgelopen kwartaal 55 procent minder winst dan in hetzelfde kwartaal vorig jaar. De omzet daalde in diezelfde periode met negen procent. Een sterke afname van het aantal verkochte auto's en problemen op de Chinese afzetmarkt veroorzaken de daling van de winst.tweakers.net
Ik denk dat het écht de moment is om die Tesla Model 1 uit te brengen voor 25k.
Ja, daarom dat ik meldde dat als je wacht op de tesla model 2 want goedkoper, dat het beter is om nu de tesla model 3 of Y te kopen als je die voor 39.9k kan op de kop tikken, aangezien je die dan voor uw 36k kan vastkrijgen ipv een kleinere model 2.Je kan nog steeds kopen voor 39.9k en genieten de premie. Wat het aandeel van tesla doet, kan me weinig schelen. Volkswagen is ook 10% gezakt sinds een half jaar geleden.
Cybertruck is 800V. En ik las ergens een gerucht dat de Model 2 ook 800V zou worden. Maar goed dat zijn geruchten en lijkt me wat tegenstrijdig als je een goedkope auto wilt produceren. Maar ik zou wel blij zijn als ze eens naar 800V overstappen.Ja, daarom dat ik meldde dat als je wacht op de tesla model 2 want goedkoper, dat het beter is om nu de tesla model 3 of Y te kopen als je die voor 39.9k kan op de kop tikken, aangezien je die dan voor uw 36k kan vastkrijgen ipv een kleinere model 2.
En het lijkt ook niet te zijn alsof de vernieuwingen in de model 2 enorm gaan zijn aangezien men van plan is om dezelfde lijn te gebruiken. Dus 800V architectuur of 48V bar systeem zou mij op korte termijn dan ook verwonderen.
Ik heb al veel filmkes gezien van de Taycan en die is inderdaad zot.Ik denk dat je het echte potentieel van 800V vergeet.
Voorbeeld Porsche Taycan: https://evkx.net/models/porsche/taycan/taycan/chargingcurve/
10-80% is gemiddeld 265kW. LFP zal maar de helft halen.
Ja en nee. Hoe hard je een batterij belast en belast kan worden, wordt uitgedrukt in C waarde. Dat is evenredig met de capaciteit. Steek een 200kWh batterij in de Porsche en je kan 600kW laden moest er geschikte apparatuur zijn daarvoor.De grootte van de batterij maakt in praktijk eigenlijk weinig uit. Je hebt effectief dubbel zoveel geladen op eenzelfde tijdspanne.
Met eenzelfde motor zal je dan ook bijna dubbel zo ver kunnen rijden met dezelfde laadtijd van 18 min. Tot 50% laden ze allebei aan hun maximum vermogen.
Eigenlijk heel vervelend dat Tesla geen knop heeft om het laden te stoppen en de kabel te unlocken.
Bijna alle andere merken hebben dat wel naast de laadpoort..
Als de auto unlocked is voordat je de laad sessie stopt, dan gebeurd dit wel.Eigenlijk heel vervelend dat Tesla geen knop heeft om het laden te stoppen en de kabel te unlocken.
Bijna alle andere merken hebben dat wel naast de laadpoort..