De Tesla thread

Vroeger kon je op de site van Tesla de oplaadprijzen van de superchargers zien voor Tesla’s. Kan het dat dat nu niet meer gaat? Kent iemand de prijzen?

Volgende week kan ik mijn Tesla Model 3 gaan halen in Brugge. Ik heb online een checklist gevonden van zaken die je bij levering best bekijkt. Jullie nog tips hiervoor?

Verder:
- in hoeverre is je wagen opgeladen?
- de betaling moet op voorhand volledig gebeurd zijn. Ergens wel logisch, maar ik vraag me af wat er gebeurt als er serieuze gebreken zijn aan de wagen. Krijg je dan een andere auto aangeboden? Of zijn de gebreken nooit van die aard?

Vandaag een update gekregen maar de autopilot werkt nog steeds niet. FSD werkt wel maar daar rijd ik niet graag mee en voorlopig zegt Tesla dit te gebruiken in afwachting tot er een fix is. Ik wil gewoon de cruise control terug maar is dus nog steeds niet aan de orde.

Volgende week kan ik mijn Tesla Model 3 gaan halen in Brugge. Ik heb online een checklist gevonden van zaken die je bij levering best bekijkt. Jullie nog tips hiervoor?

Verder:
- de betaling moet op voorhand volledig gebeurd zijn. Ergens wel logisch, maar ik vraag me af wat er gebeurt als er serieuze gebreken zijn aan de wagen. Krijg je dan een andere auto aangeboden? Of zijn de gebreken nooit van die aard?
- als het niet te druk is en je wat geluk hebt wel, bij mij niet, er zijn wel superchargers in Brugge en je krijgt gratis supercharge krediet
- lijkt me echt wel een doemscenario, ze zullen de eventuele kleine problemen wel later bij je thuis komen herstellen, het zal wel meevallen, op de spot een andere auto zie ik niet gebeuren (inschrijving en verzekering zouden dan toch ook niet kloppen?)

Verder:
https://clean-garage.com/detailing-led-lighting/

Toen ik de auto ging gaan afhalen viel het me op dat dit de eerste showroom is met 50 a 100 lux.
Of dit een bewuste keuze is laat ik in het midden... nee toch niet.. Tis een bewuste keuze. :p
De verlichting is zo zwak in die ruimtes dat lakschade of dergelijke gewoon niet opvalt.

Vergunningsaanvraag en plannen voor Supercharger Gent (Van Der Valk) staan online.

24laadplaatsen buiten die openbaar zijn voor iedereen en 40 overdekte laadplaatsen enkel voor Van Der Valk cliënteel

Laatst bewerkt:
Vergunningsaanvraag en plannen voor Supercharger Gent (Van Der Valk) staan online.

24laadplaatsen buiten die openbaar zijn voor iedereen en 40 overdekte laadplaatsen enkel voor Van Der Valk cliënteel

Bij VDV in Nederland al een paar keer geladen, zalig om dan ff in de lounge een koffietje te gaan drinken :thumb:

Is er ergens een mogelijkheid om in de tesla planner de "eindstand" van je batterij in te geven?
Bijvoorbeeld: ik wil toekomen met 80% batterij.

Mochten jullie een externe planner gebruiken, welke gebruiken jullie?

Is er ergens een mogelijkheid om in de tesla planner de "eindstand" van je batterij in te geven?

Mochten jullie een externe planner gebruiken, welke gebruiken jullie?
Helaas kan dat niet. Tenzij je bijvoorbeeld ook je bestemming al ingeeft voor op de terug weg.

Ik gebruik soms A Better Route Planner als externe planner. Daar kan je wel zo'n zaken ingeven.

Zoek de laatste chargers op je traject?

Bij BMW kan je dat wel instellen (2 velden voor minimale laad% op tussenpunt en minimale laad% op eindpunt), maar daar heb je weinig aan natuurlijk.

Terug
Bovenaan