De Tesla thread

Mijn voorkeur zou voor de Y zijn. Maar vooral door de multifunctionelere koffer.
En belangrijk, je hebt nog "stalks" ;p.
De ruimte is inderdaad wel beter in de Y.
Hier 3 kids (10,12,14) en heb ze nog niet horen klagen.
Alles past ook in de Model Y als we op groot verlof gaan en dus geen dakkoffer ofzo,nodig,🙂
 
Model Y is ondertussen niet meer beschikbaar < 40k.
Ik heb pas in december eentje nodig dus zal nog maar wat afwachten zeker..
 
Ik heb sinds een paar maanden een Model Y.
Passen dakdragers voor Model 3 ook op Model Y?
Op Tesla zelf zijn ze stevig aan de prijs, zijn er goedkopere alternatieven beschikbaar? Iemand ervaring mee?
 
Ik heb sinds een paar maanden een Model Y.
Passen dakdragers voor Model 3 ook op Model Y?
Op Tesla zelf zijn ze stevig aan de prijs, zijn er goedkopere alternatieven beschikbaar? Iemand ervaring mee?
denk niet dat die van de 3 passen op de model Y.

Iemand op 2dehands.be ofzo zoeken die met Tesla punten er besteld en ze aan prijsje verkoopt aan u.
Dan hebt ge ze voor 400euro i.p.v. 525 ofzo
 
Wil graag een trekhaal laten plaatsen op de model. 3. Hoe doe ik dit praktisch? Service aanvragen via de app ? Op de website zie ik dit niet staan tussen de mogelijkheden.
 
Dat is toch ook niet mogelijk op de (oude) model 3? Het chassis heeft een versteviging nodig voor de trekhaak en die is enkel aanwezig als je de auto besteld met trekhaak.
Bij de model Y is die versteviging altijd aanwezig.
Bij de Highland weet ik niet het.

Bel eens naar Tesla voor meer info zou ik zeggen.
 
Kan toch gewoon via de website precies?

Wel enkel de nieuwe model 3.
Ugh hier nooit op geraakt / zien staan. Maar ga het via de site in orde proberen te brengen dan. Bij aankoop werd duidelijk gezegd dat je dit nadien nog kon laten plaatsen maar via de app en dergelijke vond ik het niet terug.

*Edit: aankoop in orde en plaatsing is al voorzien voor volgende week. Gaat vlot zo !
 
Laatst bewerkt:
Ugh hier nooit op geraakt / zien staan. Maar ga het via de site in orde proberen te brengen dan. Bij aankoop werd duidelijk gezegd dat je dit nadien nog kon laten plaatsen maar via de app en dergelijke vond ik het niet terug.

*Edit: aankoop in orde en plaatsing is al voorzien voor volgende week. Gaat vlot zo !
Zou dat ook kunnen op de nieuwe M3 performance? Zie ik nergens die optie staan bij bestellen.
 
@MrKamado : Geen idee, mij lijkt het van wel. In de beschrijving staat dat je met de RWD tot 1000 kg kan trekken en de Performance maar tot 500 kg?

Gisteren de nieuwe update geïnstalleerd maar sindsdien werkt niets meer van Autopilot. Geen cruise control, geen lane assist, ruitenwissers doen het niet, precies of de camera's niets meer herkennen. Kan de update ook niet meer ongedaan maken. Nog mensen met deze problemen? Hebben nog FSD op proef een maand, een vriend die geen FSD heeft, heeft eerder de update gehad en is een andere versie en geen enkel probleem.
 
@MrKamado : Geen idee, mij lijkt het van wel. In de beschrijving staat dat je met de RWD tot 1000 kg kan trekken en de Performance maar tot 500 kg?

Gisteren de nieuwe update geïnstalleerd maar sindsdien werkt niets meer van Autopilot. Geen cruise control, geen lane assist, ruitenwissers doen het niet, precies of de camera's niets meer herkennen. Kan de update ook niet meer ongedaan maken. Nog mensen met deze problemen? Hebben nog FSD op proef een maand, een vriend die geen FSD heeft, heeft eerder de update gehad en is een andere versie en geen enkel probleem.
Op tweakers zijn er nog een paar met problemen.
 
Op tweakers zijn er nog een paar met problemen.
Valt op dat het allemaal wagens zijn die de vorige update niet gekregen hebben.
Probleem is nu dat ik geen service kan aanvragen aangezien de trekhaak al loopt ... Dadelijk dan maar telefonisch contact proberen op te nemen.
 
Terug
Bovenaan