Nineshots
Well-known member
Het is stukken beter tov de 2019 model 3, maar tov de latere generaties zou het verschil beperkt zijn.Ik lees vooral dat de bouwkwaliteit van het interieur stukken beter is op de nieuwe model 3 tov de huidige Y
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is stukken beter tov de 2019 model 3, maar tov de latere generaties zou het verschil beperkt zijn.Ik lees vooral dat de bouwkwaliteit van het interieur stukken beter is op de nieuwe model 3 tov de huidige Y
Be careful what you wish forGe moogt de mijne gratis wrappen als reclame
Doe uw ding![]()

Ge moogt me altijd pm sturen als ge een idee hebtBe careful what you wish for![]()

Testritje doen en afwegen wat ge belangrijkst vindt.Hmm nieuwe model 3 of oude model Y voor <40k
Moeilijke keuze.
Mijn voorkeur zou voor de Y zijn. Maar vooral door de multifunctionelere koffer.Testritje doen en afwegen wat ge belangrijkst vindt.
Ruimte, iets betere vering, hoge zit of lage zit,…..
De ruimte is inderdaad wel beter in de Y.Mijn voorkeur zou voor de Y zijn. Maar vooral door de multifunctionelere koffer.
En belangrijk, je hebt nog "stalks" ;p.

denk niet dat die van de 3 passen op de model Y.Ik heb sinds een paar maanden een Model Y.
Passen dakdragers voor Model 3 ook op Model Y?
Op Tesla zelf zijn ze stevig aan de prijs, zijn er goedkopere alternatieven beschikbaar? Iemand ervaring mee?
Ugh hier nooit op geraakt / zien staan. Maar ga het via de site in orde proberen te brengen dan. Bij aankoop werd duidelijk gezegd dat je dit nadien nog kon laten plaatsen maar via de app en dergelijke vond ik het niet terug.Kan toch gewoon via de website precies?
Wel enkel de nieuwe model 3.
Zou dat ook kunnen op de nieuwe M3 performance? Zie ik nergens die optie staan bij bestellen.Ugh hier nooit op geraakt / zien staan. Maar ga het via de site in orde proberen te brengen dan. Bij aankoop werd duidelijk gezegd dat je dit nadien nog kon laten plaatsen maar via de app en dergelijke vond ik het niet terug.
*Edit: aankoop in orde en plaatsing is al voorzien voor volgende week. Gaat vlot zo !
Op tweakers zijn er nog een paar met problemen.@MrKamado : Geen idee, mij lijkt het van wel. In de beschrijving staat dat je met de RWD tot 1000 kg kan trekken en de Performance maar tot 500 kg?
Gisteren de nieuwe update geïnstalleerd maar sindsdien werkt niets meer van Autopilot. Geen cruise control, geen lane assist, ruitenwissers doen het niet, precies of de camera's niets meer herkennen. Kan de update ook niet meer ongedaan maken. Nog mensen met deze problemen? Hebben nog FSD op proef een maand, een vriend die geen FSD heeft, heeft eerder de update gehad en is een andere versie en geen enkel probleem.
Valt op dat het allemaal wagens zijn die de vorige update niet gekregen hebben.Op tweakers zijn er nog een paar met problemen.
Deze ochtend de update gedaan, maar geen problemen hier.@MrKamado : Geen idee, mij lijkt het van wel. In de beschrijving staat dat je met de RWD tot 1000 kg kan trekken en de Performance maar tot 500 kg?
Gisteren de nieuwe update geïnstalleerd maar sindsdien werkt niets meer van Autopilot. Geen cruise control, geen lane assist, ruitenwissers doen het niet, precies of de camera's niets meer herkennen. Kan de update ook niet meer ongedaan maken. Nog mensen met deze problemen? Hebben nog FSD op proef een maand, een vriend die geen FSD heeft, heeft eerder de update gehad en is een andere versie en geen enkel probleem.
Al een soft reset gedaan ja, kan nog een hard reset doen maar wil ik mee wachten.Deze ochtend de update gedaan, maar geen problemen hier.
Enige probleem was dat ik van 30 minuten uitging voor de update zoals anders, maar het heeft 50-55min geduurd, waardoor ik nog een wandelingske kon maken i.p.v. te vertrekken naar het werk.
Heb je al eens een reset gedaan met de 2 scrollwieltjes? En anders ticket aanmaken in de app.