De Tesla thread

Damn 35k voor een model Y.
Je zou gek zijn om een andere EV in huis te halen.
Met die lage prijs ben je nog redelijk zeker dat de doorverkoop prijs min of meer OK blijft.

Met die lage prijs ben je nog redelijk zeker dat de doorverkoop prijs min of meer OK blijft.
De kans is zelfs groot dat je amper gaat afschrijven op die wagen. Zodra de subsidie op is, gaat Tesla zijn prijzen weer optrekken naar de normale prijzen.

Als ge twijfelde om ene te kopen en nu nog altijd twijfelt zijt ge zot 🙃.

Mijne 6 maand geleden gekocht voor 49170euro. 🥳.
Dus momenteel hele mooie prijs : met of zonder 5000euro premie.

En met ne Tesla referral nog eens 250euro minder 🥳

Als ge twijfelde om ene te kopen en nu nog altijd twijfelt zijt ge zot 🙃.

Mijne 6 maand geleden gekocht voor 49170euro. 🥳.
Dus momenteel hele mooie prijs : met of zonder 5000euro premie.

En met ne Tesla referral nog eens 250euro minder 🥳
Kunt ge die referral ook online ingeven?
Heb een collega die zou doorverwijzen en is 500 euro (en hij krijgt punten), maar zie die optie niet direct online.

Heb een collega die zou doorverwijzen en is 500 euro (en hij krijgt punten), maar zie die optie niet direct online.
Je moet zijn link gebruiken om te bestellen. Nadien kan je die korting niet meer krijgen.
En sinds een maand of 3-4 is het nog 250euro i.p.v. 500euro.

Iedereen die 250euro korting wil mag mij PM'en voor een link :smurf:

Je moet zijn link gebruiken om te bestellen. Nadien kan je die korting niet meer krijgen.
En sinds een maand of 3-4 is het nog 250euro i.p.v. 500euro.

Iedereen die 250euro korting wil mag mij PM'en voor een link :smurf:
Ja net getest, is inderdaad maar 250 euro meer.

Blijkbaar krigen de eerste 4000 kopers die premie, kans is dus groot dat je het niet meer hebt als je nu bestelt.

Priezeke insteken tijdens het verwarmen dan.
Ik reed daarnet even naar de winkel en had helemaal geen regen meer. Ik bolde verder uit dan een brandstof wagen in neutraal :laugh:

Morgen naar kantoor en ze geven -6C vannacht. Ik vermoed dat ik morgenochtend het hoogste verbruik ooit zal halen.

Ik reed daarnet even naar de winkel en had helemaal geen regen meer
Ik moest dit meermaals lezen en dacht de eerste 2 keer iets in de aard van: "Maar het is toch de zonnigste dag van de afgelopen weken? Er is voor een keer eens helemaal geen regen." Pas daarna had ik door dat je het over die andere regen had. :laugh:

Zoals ge al hebt kunnen lezen is het inderdaad nu maar 250euro korting en 7500credits voor de persoon van wie de link is.

Ik ben meestal wel iemand die een kleine geste doet als iemand mijne link gebruikt 🤓.
De bakjes voor de midden console ofzo doe ik dan “cadeau”

Maar tesla bepaalt die premie toch niet?
Dat is toch van de overheid?
Want bijvoorbeeld iemand die zakelijk koopt kan die premie niet vragen maar kan nu toch wel die basis Y aankopen aan 39990?

Waar haal je dat? Volgens eGear zijn de huidige supercharger prijzen
0,61€ piek0,54€ dal
In de Tesla app kijken? :D Als je gaat naar locatie (GPS) en dan drukt op laden, dan kun je de super chargers in gans Belgie zien als je wat uitzoomt op de kaart.
Die aan Zaventem is 0.36euro/kWh momenteel. En tussen 16 en 20h is het piektarief aan 0.40euro/kWh.

Maar tesla bepaalt die premie toch niet?
Dat is toch van de overheid?
Want bijvoorbeeld iemand die zakelijk koopt kan die premie niet vragen maar kan nu toch wel die basis Y aankopen aan 39990?
Klopt. Wie zakelijk wil kopen, kan ook gewoon aan 39k bestellen en de premie links laten liggen. Dan heb je nog steeds een kleine 10k voordeel gedaan.

Terug
Bovenaan